11 Октября 2018 в 12:32 301

Zenith відзначає 30-річчя агенції

Агенція Zenith була створена на основі департаментів з медіабаїнгу агенцій Saatchi & Saatchi, BSB Dorland і KHBB у жовтні 1988 року у Лондоні, та перетворилась у одну із найпотужніших компаній на ринку медіа у світі.

Починаючи з Великобританії, офіси Zenith почали відкриватись на ключових світових ринках, в тому числі у Китаї, США та Європі. У 2000 відбулось злиття Zenith та Optimedia в рамках комунікаційної групи Publicis Groupe.  У 2006 році офіс Zenith відкрився в Україні.


У 2002 році ZenithOptimedia презентував своє унікальне позиціонування: агенція ROI. Протягом цього десятиліття ZenithOptimedia стала однією із найбільш швидкозростаючих мереж, вкладаючи в бренд-контент, аналітику та повний спектр консалтингу в digital і спонсорстві.


Після створення Publicis Media у 2016 році, мережа була перезавантажена під назвою Zenith, пропонуючи нові можливості для росту клієнтів, нове позиціонування ROI+. Минулого місяця Forrester відзначив Zenith у своєму Глобальному дослідженні медіаагенцій, як мережу із сильними позиціями щодо майбутнього  «e-commerce, персоналізації, маркетинг-консультування, автоматизації, AI та дата-візуалізації».


Команда і спеціалісти Zenith – це найбільше надбання агенції. Тому до 30-ої річниці створення компанія започаткувала ініціативу «Якби я став CEO на один день», в рамках якої кожний працівник може запропонувати ідею, що може бути  реалізована у Zenith глобально. Ідеї можуть бути направлені як на покращення внутрішніх процесів, так і на створення нових напрямків діяльності, чи започаткування нових традицій для працівників. Після голосування найкраща ідея буде втілена у офісах Zenith по усьому світу.


«Я дуже рада бути частиною великої історії Zenith – за роки існування команді агенції вдалось напрацювати максимально результативні рішення, що допомагають нашим клієнтам ефективно розвивати свій бізнес. Я особливо вдячна команді Zenith, адже саме завдяки злагодженій спільній роботі ми можемо досягати найкращих результатів. Нашій агенції 30 років, і я рада, що протягом усього цього часу її ресурс зростає і, при цьому, залишається гнучким, щоб відповідати умовам сьогодення та мобільно реагувати на постійні зміни», - прокоментувала річницю управляюча директорка Zenith Ukraine Марина Григоренко.


Вся історія Zenith у вигляді інтерактивного таймлайну за посиланням.


За матеріалами прес-релізу

Присоединяйтесь к нашему каналу в Telegram.
 
,