Сало, цибуля, тюлька, ікра! Нова кампанія для ТМ Хлібний Дар

Напередодні затяжних травневих свят перед сильною половиною людства гостро стає питання: чого і скільки брати на дружні пікніки, сімейні торжества та цілодобові святкування.

Комментарии
Сало, цибуля, тюлька, ікра! Нова кампанія для ТМ Хлібний Дар



Напередодні затяжних травневих свят перед сильною половиною людства гостро стає питання: чого і скільки брати на дружні пікніки, сімейні торжества та цілодобові святкування. Скільки брати - це вже особиста справа кожного, а от що брати... ми можемо порадити.

Кінограф і ТМ Хлібний Дар представляють Зернову колекцію горілок: «Класична», «На пророщеному зерні», «Житня» та «Пшенична».
Під кожну горілку ми підібрали виняткову закуску. До класичної - традиційне сало та хрусткий огірок. Під чарочку на пророщеному зерні - підійде молода цибулина, яку щойно зірвали з грядки. Червона ікра з білим хлібом пасуватиме під пшеничну. А до житньої - чорноморська тюлька! Смакота!

Бажаємо приємних свят!


Хлебный Дар. Пшенична


Хлібний Дар. На пророщеному зерні


Хлебный Дар. Класична


Хлебный Дар. Житня

Making Of


Клiент: НАТ
Директор з маркетингу: Дмитро Самсоненко
Бренд-менеджер: Сергій Сергеєв

Агентство: «Кінограф»
Креативний директор: Віталій Кокошко
Стратег: Вікторія Макарова
Керівник креативної групи: Андрій Латанський
Копірайтер: Олег Киселиця

Продакшн: «Кінограф»
Продюсер: Світлана Нікітова
Режисер: Віталій Кокошко
Оператор: Sven Siegrist
Фуд-стиліст: Соня Гукайло

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода