THINKMcCANN обслуговуватиме переважну більшість брендів Carlsberg Ukraine

Креативна агенція THINKMcCANN (Група АДВ Україна) буде обслуговувати майже 90% брендів свого давнього партнера — компанії Carlsberg Ukraine, і таким чином розширить наявний портфель («Квас Тарас», «Балтика», Zatecky Gus, «Арсенал», Tuborg) за рахунок торг

Комментарии
THINKMcCANN обслуговуватиме переважну більшість брендів Carlsberg Ukraine

Креативна агенція THINKMcCANN (Група АДВ Україна) буде обслуговувати майже 90% брендів свого давнього партнера - компанії Carlsberg Ukraine, і таким чином розширить наявний портфель («Квас Тарас», «Балтика», Zatecky Gus, «Арсенал», Tuborg) за рахунок торговельних марок «Львівське» та «Славутич Ice Mix».

З компанією Carlsberg Ukraine, яка посідає друге місце на ринку пива, THINKMcCANN плідно співпрацює вже 6-й рік. За цей час багато спільних робіт отримали нагороди, що дозволило компанії підвищити ефективність роботи на ринку та завоювати довіру нових споживачів. Зокрема, за результатами акції «Балтика 3. Вихід на новий рівень» суттєво підвищився продаж пива «Балтика 3», а кампанія «Поважний птах у категорії пива» бренда Zatecky Gus дозволила досягти найвищого в категорії рівня показника «Намір спробувати». Обидві кампанії потрапили у шорт-лист найпрестижнішої української рекламної премії Effie Awards Ukraine 2012.

Нинішнє розширення портфеля брендів агенція розглядає як вияв особливої довіри та закономірний результат багаторічного стратегічного партнерства. «Це свідчення того, що і в нашому турбулентному бізнесі можуть працювати довготривалі відносини, - зазначив директор THINKMcCANN Сергій Урин. - «Львівське» - перше українське пиво. І ми маємо гарний шанс збагатити нашу експертизу ще одним унікальним для України проектом».

«Системна побудова бренду неможлива без партнерської співпраці та довгострокових відносин, тому я тішуся з того, що нам вдалося знайти такого надійного партнера, як агенція THINKMcCANN і залучити креативну команду, яка працює з брендом «Львівське» вже понад 5 років. Я впевнений, що разом ми зробимо «Львівське» улюбленим пивом українців», - додав Андрій Отрощенко, директор із маркетингу компанії Carlsberg Ukraine.


По материалам пресс-релиза

Обсудить с другими читателями:
Погода