Ігри повсюди, супердодатки і ТікТокізація соцмереж – dentsu представила щорічний звіт медіатрендів 2023
Комунікаційна група dentsu оприлюднила щорічний звіт з глобальних медіатрендів. Ключова думка – навіть в економіці, що сповільнюється, поведінка споживачів в медіа розвивається швидкими темпами. Куди б ми не глянули, бачимо як диверсифікацію, так і конвергенцію: з одного боку, це контент-платформи, які додають комерцію, з іншого – комерційні платформи, які додають рекламу й контент – усе заради того, щоб знайти нові способи залучення та монетизації користувачів. Dentsu прогнозує, що у 2023 році особливо помітними будуть 10 медіатрендів у контексті трьох категорій: Контент, Комерція, Спільноти.