1+1 media повідомляє про кадрові новини в компанії

Зокрема, до команди Наталії Вовк, директорки з маркетингу телеканалу 1+1, приєдналася Світлана Бережна. Світлана обійняла посаду промо-директора та відтепер керуватиме відділом ефірного промо 1+1, який включає режисерів, креативного директора, копірайтерів, звукорежисерів, продюсерів та трафік-менеджерів.

Комментарии 976

Ключовими завданнями Світлани Бережної на посаді промо-директора є спільна з колегами розробка та реалізація іміджевих кампаній, планування промокампаній та дослідження їхньої ефективності, аналіз креативних рішень провідних компаній світу та імплементація найкращих практик тощо.

«Телеканал 1+1 має амбітні цілі у цьому напрямку, які, я впевнений, будуть успішно досягнуті завдяки синергії потужної команди промо та новим поглядам досвідченого керівника. Вірю у плідну та насичену співпрацю й щиро бажаю Світлані та Наталії підкорення нових вершин!», – прокоментував Максим Кривицький, керівник Телевізійного бізнесу 1+1 media, член Правління та генеральний продюсер 1+1.

Світлана має унікальний досвід роботи в ТВ-індустрії. До 1+1 media обіймала посаду промо-директора та головного бренд-менеджера телеканалу «Україна». Займалася розробкою та забезпеченням втілення бренд-стратегій телеканалу, створенням креативних концепцій та кампаній 360. Володіє глибокими професійними знаннями, що підтверджені понад 10-річним досвідом у галузі. 

«Світлана – топовий фахівець індустрії, і ми розпочинаємо плідну співпрацю з масштабними планами. Радо вітаю в команді та бажаю натхнення, креативних рішень і досягнень – як локальних, так і міжнародних! А ще – успіхів у роботі з потужним брендом телеканалу 1+1. Тільки вперед!», – додала Наталія Вовк, директорка з маркетингу телеканалу 1+1 та безпосередній керівник Світлани.

«1+1 – це безперечно top-of-mind серед українських телеканалів. 1+1 – сильний і вітальний бренд. Уже сама думка про те, що я працюватиму з однією з найсильніших медійних команд України наповнює мене адреналіном, азартом і взагалі приємним хвилюванням. Я справжня фанатка «промо». За 12 років роботи у цій професії мене не припиняють дивувати нові сміливі способи й інструментарії продуктового й іміджевого просування телебрендів. Тож сподіваюся, що мій досвід та ентузіазм стане в пригоді надзвичайно сильній промо-команді 1+1. І разом ми продовжимо вражати своїми кампаніями як телеглядачів, так і професійну спільноту», – поділилася Світлана Бережна.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода