1+1 media представила прогноз розвитку ринку платного телебачення на 2021–2022 роки

Група 1+1 media провела пресподію, на якій компанія розповіла про результати кодування супутникового сигналу українських телеканалів та фактори, які вплинули на реалізацію цього проєкту, звітувала щодо боротьби з піратством та представила свій прогноз розвитку ринку платного телебачення в Україні на 2021–2022 роки.

Комментарии 1040

Спікерами заходу стали Ярослав Пахольчук, генеральний директор групи 1+1 media, та Андрій Мальчевський, директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення 1+1 media.

Так, внаслідок кодування, ринок Pay TV у 2020 році збільшився на 13 % (600 тис. абонентів), на відкритому супутнику залишилося 2,4 млн абонентів, що на 1,2 млн більше від прогнозованого рівня. На думку спікерів, конверсії абонентів з безкоштовного супутника завадили наступні фактори: по-перше, запит ВР до Президента України щодо запровадження мораторію кодування та похідне від цього рішення щодо запуску незакодованих супутникових версій каналів 4 медіагруп; по-друге, карантин і пов’язане із ним зниження купівельної активності та спроможності населення.

«Важливо зазначити, що очікуваного розкодування каналів медіагруп не відбудеться, адже це неможливо з технічних та юридичних причин. Після кодування відбулися зміни, які не дають можливості передивлятися канали у відкритому доступі без суттєвих витрат як для каналів, так і для абонентів. Окрім цього, права на контент українських телеканалів обмежені територією України. Кодування супутника – це проект у дії, який націлений на довготривалий результат, а не тільки на короткі досягнення з кодування каналів поодинці, та є ключовим для розвитку медіаринку з платним контентом в цілому», – прокоментував Ярослав Пахольчук.

1+1 media distribution також представила 5 основних трендів ринку платного телебачення у 2020 році :

  • Карантин викликав стрімкий ріст ОТТ-платформ
  • Карантин довів, що лінійне телебачення – основне джерело контенту для абонента
  • Укрупнення на ринку Pay TV України
  • Розвиток цифрового сегменту Pay TV стимулює появу українських HD-каналів
  • Цінність ТБ-послуг зростає

Під час презентації було надано оцінку ринку платного телебачення на наступні 2 роки. У 2022 році вже очікується, що ОТТ обжене кабель за кількістю абонентів – якщо у 2019 році у «кабелі» було 3,6 млн абонентів і 0,9 млн абонентів в ОТТ, то у 2022 році ці цифри будуть 2,3 і 2,5 млн відповідно. Очікується і зростання мінімальної вартості ТБ-послуги – у 2021 році за нашими оцінками вона становитиме 99 грн.

1+1 media distribution виділила основні умови укладення угод з провайдерами на наступний рік. Спікери наголосили на важливості розуміння всіма гравцями необхідності розвитку ринку Pay TV в Україні, дотримання чесної конкуренції і спільної боротьби з піратством. Незважаючи на карантин, 2020 рік у порівнянні з 2017-2019 роками став показовим у боротьбі з піратством. Зокрема, було отримано 3 рішення суду (жодного рішення за попередні 3 роки) та від початку року направлено 3 матеріали до суду (2 – за 2017-2019 рр.).

«Одним з ключових пунктів політики продажів 1+1 media distribution на 2021 рік є сприяння розвитку Pay TV. Комерційна пропозиція холдингу включає 6 основних каналів медіагрупи в SD та/або HD, натомість канали мають бути розміщені у найбільш доступному для абонента пакеті, окрім Freemium, а використання CatchUp прав є додатковою платною опцією. Запланована інфляція цін на лінійні права у 2021 році становитиме +30%, а вартість CatchUp прав складатиме 1,8 грн за абонента», – зауважив Андрій Мальчевський.

Нагадаємо, основною метою 1+1 media distribution є формування оптимального за тематикою та цільовою аудиторією пакету телеканалів та виведення питання дистрибуції контенту на новий вищий рівень. Це допоможе провайдерам покращити попит серед абонентів на їхню програмну послугу, а глядачам — отримати доступ до преміального та ексклюзивного контенту як вітчизняного, так і закордонного виробництва. На сьогодні 1+1 media distribution успішно дистрибутує 27 телеканалів, серед яких 9 власних: 1+1, 1+1 International, 2+2, ТЕТ, ПЛЮСПЛЮС, УНІАН, БІГУДІ, Квартал TV, Paramount Comedy, а також Paramount Channel, Nickelodeon, Nick Jr., Nicktoons, Spike, Club MTV, MTV, MTV Live, MTV Hits, MTV 80s, MTV 90s, VH1, Star Cinema, Star Family, FILMUADrama, Bolt, 36,6 TV, Кус-Кус.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода