Консалтингова агенція Morning Consult проаналізувала, які бренди вибирає доросла частина зумерів – у віці від 18 до 25 років. На основі цих даних дослідники склали список із топ-40 найбільш популярних торгових марок серед нового покоління споживачів. Хто з міжнародних рітейл-брендів потрапив до числа найбільш популярних серед зумерів у США – в матеріалі RAU.
Зумерам важко догодити: середня оцінка, яку вони виставлять брендам у Сполучених Штатах, становить лише 27%, порівняно з 36% у міленіалів. Молодь також демонструє особливо високі рейтинги несприятливості до брендів: в середньому 10% проти 9% у міленіалів. Перші місця в серцях наймолодшого споживацького покоління займають технологічні гіганти: 86% опитаних зумерів висловлює позитивне відношення до YouTube, що робить його найпопулярнішим брендом серед молоді. Материнський бренд YouTube – компанія Google – посідає друге місце у цьому рейтингу, за ним йдуть Netflix на третьому місці та e-commerce-гігант Amazon на четвертому.
Великі рітейлери Walmart і Target зайняли шосте та сьоме місце, причому прихильність до кожного з них коливається в районі 80%. За ними йдуть одразу кілька торговельних марок харчових продуктів і напоїв, які, в цілому, домінують у рейтингу: чіпси Doritos виробництва PepsiCo (8), шоколадні батончики KitKat від Nestle (9), печиво Oreo (10) та ізотонічні напої Gatorade також від PepsiCo (11). M&M’s займає найвище місце серед виробників продуктів – п’яте й одразу за Amazon – з 80% прихильністю американських зумерів. Якщо комусь було цікаво, що їдять та п’ють тінейджери за океаном – то цей рейтинг показовий. Трохи далі ще можна знайти Sprite (15), Pringles (16), Skittles (19) та Twix (24). Лише на 27-му місці знаходимо Coca-Cola, а от McDonald’s взагалі не дотягнув до списку 40 улюблених брендів.
Рітейлер одягу та взуття Nike розмістився на 12-му місці рейтингу. Його єдиний конкурент у fashiоn-сегменті з топ-40 – це Adidas на 26-му місці, який поступається не лише різноманітним снекам і безалкогольним напоям, але й Domino’s Pizza (25-те місце). Якщо у когось був скепсис стосовно магазинів формату “dollar store”, то точно не у зумерів. 14 місце найулюбленіших брендів посідає мережа магазинів фіксованих цін Dollar Tree, яка продає товари за ціною $1.
На відміну від різноманітних рейтингів найдорожчих світових брендів, де “яблучний” гігант переважно домінує, для зумерів Apple лише 20-й. Свою прихильність до нього визначило 75% зумерів. Окремо Morning Consult представили ще 20 брендів, які мають менше 70% прихильності молоді. У рейтинг потрапило безліч ігрових брендів та соціальних мереж, а також ще два рітейлери – бренд взуття Vans та китайський бренд одягу Shein.