1000 активних порталів з України вже у платформі WhitePress

Європейська платформа з контент-маркетингу WhitePress® оголосила, що має у своїй системі вже понад 1000 активних порталів з України як українською, так і російською мовами.

Комментарии 999

Усі вебсайти, що реєструються у системі, проходять перевірку та оцінку для того, щоб потім за допомогою більш ніж 25 фільтрів користувачі мали змогу легко та швидко знайти потрібні для їхніх проєктів портали. Крім вебсайтів українською та російською у базі WhitePress® можна знайти понад 13750 активних порталів англійською, польською, чеською, словацькою, угорською, румунською та болгарською мовами.

«До бази пропозицій українських видавців автоматично мають доступ усі рекламодавці WhitePress® – не лише з України, але й з інших країн, на ринку яких представлена наша платформа. Це робить WhitePress® дуже особливим сервісом, бо відкриває нові можливості не тільки для інтеграції українських медіа до європейського рекламного ринку, але й створює перспективи для підтримки розвитку українських брендів за кордоном. Система повністю автоматизована, тому проведення медіа-кампаній ще ніколи не було таким легким. Особливо платформа ефективна як інструмент digital-маркетингу в умовах поточної кризи через коронавірус, коли традиційні інструменти маркетингу не працюють», – каже Артур Тадеуш Латошевіч, керівник розвитку бізнесу у країнах СНД у WhitePress Ukraine.

Про WhitePress®

WhitePress® – це запатентована платформа, яка була створена у Польщі і ефективно працює в інших країнах Центральної та Східної Європи, а саме у Великобританії, Чехії, Словаччині, Угорщині, Болгарії та Румунії. Сьогодні вже понад 4000 рекламодавців мають можливість скористатись послугами 13 750 веб-сайтів по всьому світу. Серед партнерів і клієнтів платформи імена таких світових брендів як Google, Bloomberg Businessweek, National Geographic Polska, ELLE, Playboy, HAVAS, Starcom Mediavest Group, Mindshare, Bauer Media Group, Edipress, тощо.

WhitePress® автоматизує процес проведення кампаній з контент-маркетингу та маркетингу впливу, об'єднуючи PR- і медіа-агенції, компанії з SEO-оптимізації та рекламодавців із власниками веб-сайтів та інфлюенсерами.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода