12-й Національний фестиваль соціальної реклами продовжує прийом конкурсних робіт

Продовжується прийом конкурсних робіт на творчий конкурс 12-го Національного фестивалю соціальної реклами (НФСР). Як це видно з назви НФСР, його «спеціалізацією» є комунікації соціального спрямування. Фестиваль проводиться в Україні з 2005 року.

Комментарии 948

Конкурсна програма 12-го НФСР відбудеться за такими номінаціями, як соціальні відео-реклама, outdoor, print, digital, комплексні соціальні проєкти та ін. «Родзинкою» серед технологічних номінацій є «Короткометражний соціальний кінофільм». У числі тематичних номінацій цього року – «Мій проєкт для громади», – ініційований Офіційним Партнером 12-нр НФСР АТ «Укргазвидобування». Актуальна сьогодні тематична номінація STOP!COVID ще шукає свого Партнера.

Фестиваль відкритий для прийому робіт від професіоналів рекламної індустрії та аматорів. Надіслати роботу та сформувати заявку можна за посиланням.

Дедлайн подання заявок та робіт – 4 грудня 2020 року. Шорт листи будуть анонсовані 6 грудня, а онлайн церемонія нагородження переможців відбудеться 9 грудня 2020 року з Палацу мистецтв «Український дім».

В цьому році суддівство відбудеться онлайн. Особливістю НФСР є те, що оцінюють роботи не тільки креативні директори, а й експерти з профільних громадських організацій, представники рекламодавців та органів держуправління. Склад журі ще у стадії формування. Але головна сенсація Фестивалю цього року вже сталася: Головою Журі погодився стати Максим Лазебник!!!

Беремо участь у 12-му НФСР та сприяємо розв’язанню складних соціальних проблем України!

Більше інформації – на офіційному сайті Національного фестивалю соціальної реклами – http://socialfestival.in.ua.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода