130 тисяч рекламних компаній подали позов на Google на $16 мільярдів

Рекламники вимагають від Google відшкодувати збитки за неналежне ставлення та «зловживання домінантним становищем на ринку».

Коментарі 893
Фото: depositphotos.com
Фото: depositphotos.com
У Великій Британії 130 тисяч рекламних компаній та видавців подали на Google колективний позов до лондонського суду, вимагаючи відшкодувати збитки у розмірі £13,6 мільярда ($16,3 мільярда).

Як пишуть TechCrunch і Bloomberg, у позові компанії, які загалом управляють 1,75 мільйона сайтів і мобільних застосунків, звинувачують Google у зловживанні своїм домінуючим становищем на ринку онлайн-реклами і «отриманні надприбутків за рахунок десятків тисяч видавців веб-сайтів і мобільних додатків у Великобританії».

Вони стверджують, що їхньому бізнесу Google диктує ціни та умови, через що вони зазнали значних збитків — до 40% рекламної виручки.

Цій справі передувала критика про те, що попередні регуляторні санкції проти Google недостатні, щоб зупинити його антиконкурентну поведінку на ринку, сказав представник позивачів Тобі Старр. Йдеться, зокрема, про штраф у розмірі 150 мільйонів євро у Франції за неналежне поводження з компаніями, які використовують платформу Google для онлайн-реклами.

Представник Google назвав позов «спекулятивним» і запевнив, що компанія працю конструктивно з усіма клієнтами у Європі.

За матеріалами https://ms.detector.media/
Обговорити з іншими читачами:
Погода