14 безкоштовних лекцій ADC*UA про зміни в рекламній індустрії та підтримку себе і команд

Запрошуємо послухати 14 лекцій освітнього проєкту Клубу арт-директорів України ADC*UA – ADC*School на YouTube-каналі Power of Young .

Коментарі 2482

Лекції ADC*School цього року присвячені темі «Про що креативники працюють під час війни?». Це 14 виступів у записі про рекламу та креатив від топових українських креаторів та членів Клубу ADC*UA.

Теми всіх лекцій стосуються українського контексту – війна, криза, зміни, що перевернули все і примусили шукати нові стратегії, нові підходи до споживачів, нові інструменти, нову мотивацію в житті. Саме тому лектори розповіли про роботу під час війни, зміни в аудиторіях та каналах комунікації, переосмислення підходів до процесів. Також вони поділилися своїм досвідом та інсайтами, як розвивати скіли та перетворювати помилки й кризи у досвід. 

Усі лекції можна переглянути на YouTube-каналі про рекламу та креативні індустрії Power of Young.

Проєкт відбувся за підтримки дизайн-агенції диджитал-продуктів Lazarev., яка розробила комунікаційну кампанію для школи.

Підписуйтесь на телеграм-канал ADC*School t.me/adcschool, щоб бути в курсі наступних освітніх ініціатив. Також приєднуйтесь до спільноти Клубу ADC*UA на fb/adc.ua, щоб дізнаватись про майбутні події.

Повний список 14 лекцій ADC*School з лінками:

Хто всі ці люди: 6 тез про розуміння «цільової аудиторії» / Андрій Міщенко, незалежний креативний стратег

Психотипи в брендингу, як війна актуалізує в нас інші сторони / Дмитро Линник, креативний директор Linnikov.agency

Креативні пазли або як рандом та логіка створюють круті проєкти / Сергій Білошицький, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine

Мозок що бігає спринт. Як тренуватись, змагатись та відновлюватись / Ігор Фінашкін, засновник та креативний директор IAMIDEA

Філософській камінь креативу чи як перетворити гуд в емейзінг / Костя Шнайдер, CCD Publicis Groupe Ukraine and Czech Republic

Створення бренд персонажів – і як вони змінюються під час війни / Андрій Франчук, креативний директор Brain Tank

Плакат кожен день / Микола Коваленко, засновник Mykola Kovalenko Studio

Як війна змінила канали комунікацій. Діджитал / Артем Гусєв, асоціативний креативний директор Tabasco agency

Non-Standard Ads. Що це таке та як з цим працювати / Сергій Малик, співзасновник і креативний директор ANGRY agency

Формування команди, коли війна і все іде не по плану / Кирил Лазарев, CEO та засновник Lazarev.agency

Як підтримувати команду в часи хаосу. Коучингові компетенції у відносинах команд / Наталія Тачинська, засновник та креативний директор TALATACH, сертифікований коуч

Fail hard. Кризи, помилки, невдачі та що з цим робити? / Юлія Колесник, незалежний бренд стратег

Креативність. Імпровізації за розкладом / Анатолій Давидов, креативний директор Leo Burnett Ukraine

WARytelling / Слава Денис, креативний директор Cheil Ukraine.

sostav.ua
Обговорити з іншими читачами:
Погода