2021 для MOKO — рік збирання нагород і нової айдентики

Якби фестивальний 2021 рік був словом, то для агенції MOKO це було б коротке, але таке натхненне «вперше».

Коментарі 2658

Чому? Тому що:

▪️ вперше подали заявки на КМФР та отримали одразу три срібла;

▪️ вперше взяли бронзу на Effie Awards Ukraine;

▪️ отримали 4 місце в категорії «Контент» у першому рейтингу «Диджитал-агенцій 2021» за методологією IAB Україна;

▪️ вперше опинилися в рейтингу «Вибір рекламодавців 2021» від ВРК, зайнявши 21-ше місце.

За цим роком збирання нагород і рейтингів стоять 5 років постійного росту та трансформації компанії.

МОКО пройшли шлях від невеликої SMM-агенції до експертів із побудови бренд-комунікації в digital: соцмережах, YouTube, TikTok та інших каналах. Розвивають нові скіли: роботу з Influence Marketing та Performance Marketing, розробку айдентики, комплексних спецпроєктів та національних промо.

«До цього було MokCo — «Таня Мокренко та команда». Саме такою агенцією нас бачили на ринку й приходили за SMM. Але в один момент ми зрозуміли, що стали іншими, і вже робимо комплексний багатогранний диджитал-продукт. Клієнти приходять у МОКО, компанію експертів, за рішеннями для бізнесу. Тому компанія потребувала нової айдентики, яка відобразить нашу нову реальність», - Тетяна Мокренко, засновниця MOKO digital agency.

Усі зміни знайшли вираження в оновленій айдентиці. Вона стала такою ж, як і агенція, — дорослою, структурною та сильною.

MOKO digital agency — компанія, що розробляє digital-стратегії й комплексні рішення для міжнародних і національних брендів. Серед наших клієнтів є, наприклад, METRO, Галичина, Oriflame, Mitsubishi Motors, ROSHEN, Нова пошта, BOSCH, Carlsberg та інші. 

«Ми кайфуємо від того, що наші клієнти — це амбітні бізнеси, які змінюють на краще нашу країну, нашу економіку й навіть культуру. Ми працюємо для того, щоб бренди наших клієнтів були сильними в диджитал-середовищі», - Гліб Проненко, партнер MOKO digital agency.

Головний принцип МОКО залишився незмінним: ми робимо для клієнтів усе зазначене за брифом і трішечки більше.

Для закріплення перевтілень ми переїхали на новий домен і сайт: www.moko.digital

Залишайтеся на зв'язку. Бо попереду на вас чекає ще більше сильних брендів!

За матеріалами прес-релізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода