«У рамках нової стратегії Eldorado зосередився на сім’ях, таких різних і таких однакових і на моментах, що їх об’єднують. З оновленим слоганом Eldorado.ua заради сімей, на день народження було вирішено фактично запросити кожну родину з усієї країни. Ми хотіли відійти від класичних кульок та метафану, натомість створити теплу кампанію, подякувати кожному хто з нами, та запросити всіх до нас на день народження», – каже Ігор Фінашкін, креативний директор IAMIDEA.
У рамках нової стратегії Eldorado зосередився на сім’ях, таких різних і таких однакових і на моментах, що їх об’єднують. Техніка у цій концепції виконує роль інструмента, який допомагає ці моменти створювати.
З оновленим слоганом Eldorado.ua заради сімей, на день народження було вирішено запросити кожну родину з усієї країни.
У ролику герої отримують листівку-запрошення на свято, і тим самим запрошують глядачів, щоб подякувати всім-всім.
«22 роки Eldorado працює заради і завдяки українським сім’ям, і в новій рекламній кампанії ми хотіли не тільки продовжити історію нашого нового позиціонування, а й відзначити, що день народження нашої компанії – це велике родинне свято,» — каже Оксана Кулікова, маркетинг директорка Eldorado.ua
Eldorado.ua святкує день народження з 27 вересня по 24 жовтня і дарує 22 мільйони на техніку для всіх, а разом з тим ще й знижки на різні товари. Бо ж 22 роки заради сімей існує ваш Eldorado.ua