Атмосфера американського детективного серіалу на вулицях вже не Брукліну, а Києва. Для більш реалістичного ефекту транспортування відбувалось у справжніх санітарних мішках для покійників.
«Дивувати інфлюенсерів стає дедалі складніше, проте влучно підібраний інфопривід та цікава ідея – це завжди крок до успіху. Цього року таким інфоприводом SMM агенція 23UNICORNS обрала Halloween», – команда агенції 23UNICORNS.
Преспак був розісланий 10 блогерам: Бойко Оля, Губенко Таня, Ніколенко Таня, Харченко Даша, Марія Латте, Дурнев Олексій, Франков Марта, Кириленко Вадік, Комарова Валерія та Медведчук Надін. Загальне число аудиторії в обраних нами інфлюенсерів сягнуло за 3,5 мл.
ВАЖЛИВЕ УТОЧНЕННЯ: кур’єр надавав право вибору – інфлюенсер міг відкрити подарунок разом з ним або вдома самостійно.
Проте, за задумом агенції, зовнішність преспаку була оманлива. Про це отримувач дізнавався з листівки, що була прикріплена до кожного зомбі. А також і про їх подальші дії: «Діставай ножа! Час здерти шкіру з цієї нечисті й глянути, що там під нею». А під нею знаходився справжній костюм UNICORN, основний символ агенції.
PR-розсилка викликала здивування, привернула увагу та запам’яталась аудиторії у соціальних мережах. 6 із 10 інфлюенсерів зробили публікації та сторіс у своїх аккаунтах.
За матеріалами прес-релізу