4 сервіси для аналітики соцмереж

SMM-комітет IAB Ukraine порекомендував бізнесу 4 сервіси для аналітики сторінок у соцмережах.

Комментарии 3769

Щоб успішно просувати спільноти брендів у соцмережах, потрібна ефективна аналітика сторінок – і не лише своїх, а й конкурентів. SMM-комітет IAB Ukraine зібрав чотири корисні сервіси, які оптимізують роботу зі спільнотами у Facebook та Instagram.

Звісно, у діджиталі подібних сервісів більше. Але Комітет виключив зі списку сайти моніторингу соцмереж, тому що вважає їх окремою категорією, а також ресурси, що несуть мало практичної цінності або коштують дорого для українського ринку.

Trendhero

Мабуть, це найкращий на сьогодні сервіс збору даних в Instagram, що доступний в Україні, з хорошим співвідношенням ціна – цінність. Спочатку сервіс створювався для роботи з даними за профілями інфлюенсерів. Проте технічно сторінка блогера і спільнота бренду – одне і теж, отже все що можна дізнатися про інфлюенсера, можна дізнатися і про бренд.

Корисні фішки для аналітики:

  • Активність аудиторії у спільноті: приріст підписників, зростання залучення, кількість реальних коментарів користувачів та аналітика за постами профілю.
  • Демографія та інтереси аудиторії профілю.
  • Співвідношення реальної та нарощеної за допомогою масфоловінгу аудиторії. Чим більше аудиторія, що була набрана за допомогою масфоловінгу, тим менше її якість.

Сервіс постійно покращується та оновлюється.

Ціна питання. Щомісячна підписка коштуватиме 29,99 дол. Разом з нею передплатник отримує можливість відстежувати ефективність реклами, аналізувати активність аудиторії спільноти, завантажувати дані за 50 профілями та відстежувати 20 із них на постійній основі. Версія з розширеним функціоналом коштуватиме 99,99 дол. на місяць, з обмеженим функціоналом – 9,9 дол. SMM-комітет IAB Ukrain рекомендує пакет Pro.

Popsters

Відмінний сервіс для збирання та порівняння аналітики бренду з конкурентами.

Корисні фішки для аналітики:

  • Перегляд даних за період та в динаміці. Можливість порівняти активність конкурентів у порівнянні зі сторінкою передплатника за рік за наступними параметрами: залучення, зростання підписників, кількість постів.
  • Аналітика в розрізі кожного унікального посту плюс гарні графіки й можливість завантажити їх в Excel.
  • Зручні фільтри
  • Робота з 12 соцмережами та месенджерами: від Facebook до Telegram.

Ціна питання. Приблизно 130 грн за аналітику однієї соцмережі. За кожну нову соцмережу необхідно доплачувати. Проте це єдиний недолік сервісу. До того ж ціна за доступ до однієї соцмережі мінімальна в порівнянні з сервісами, які присутні в цьому списку. У якості бонусу за підписку, передплатник отримує безплатний пробний доступ на тиждень з моменту реєстрації.

Data Fan

Сервіс спеціалізується на створенні звітів, що постійно оновлюються, з красивими графіками та діаграмами. Зручно, коли необхідно надати дані швидко та в гарному вигляді.

Корисні фішки для аналітики:

  • Можливість під'єднати сторінку профілю і рекламний кабінет. Такої функції немає в жодному сервісі цього списку!
  • Відмінна робота з аналізом даних за сторіс в Instagram.
  • Широкі можливості щодо перегляду демографічних даних користувачів, включаючи вік.

Ціна питання. Приблизно 70 грн за паблік на місяць. Можна скористатися пробним 7-денним періодом з обмеженим функціоналом. За кожну нову спільноту доведеться заплатити ті самі 70 грн. Можна відразу придбати пакет за 600 та 1,5 тис. грн – залежно від курсу рубля, та під'єднати від 10 до 50 пабликів для аналітики. Або замовити розширений індивідуальний звіт за 100 євро.

Livedune

Класний сервіс із широким функціоналом. Його головна перевага – швидкий, детальний аналіз облікового запису в порівнянні з конкурентами бренду.

Корисні фішки для аналітики:

  • Відстеження динаміки зростання підписників за кілька місяців, у тому числі й в Instagram.
  • Широкий демографічний аналіз аудиторії.
  • Додаткові опції з автопостингу, контролю виконання KPi's та моніторингу накрутки лайків.

Ціна питання. Стартовий пакет з аналізом 5 спільнот коштуватиме 400 грн. За кожен новий паблік у соцмережі доведеться заплатити близько 80 грн. Оптимально для аналізу 20-25 спільнот. Передплатники також можуть придбати пакет за 3300 грн на місяць на 300 профілів.

Додатково SMM-комітет пропонує звернути увагу на ці три сервіси:

Ампліфер – відстежує конверсії від соцмереж на сайт.

Feedspy – відстежує та порівнює активність конкурентів у соцмережах.

Паразайт – сервіс автоматизації SMM: планування виходів постів, складання контент-планів, аналітика та чат.

Однак на думку більшості представників SMM-комітету IAB Ukraine, перерахованих вище 4 сервісів цілком достатньо, щоб отримати уявлення про ефективність спільнот або пабліків у соцмережах та вчасно внести зміни до активності сторінок, якщо конкуренти дихають у спину.

Пропонуємо переконатися у цьому особисто.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода