4 способи посилити контент-стратегію

Володимир Чернер, СЕО New Strategies Group і Алла Март, Head of SMM про 4 складові, які роблять контент-стратегію результативною.

Комментарии 1501

Контент – основна мотивація людей підписатися на сторінки бренду. Чим якісніший зміст, тим швидше потенційний покупець пройде шлях від знайомства з брендом до його покупки.

Чітко спланована контент-стратегія з аналізом цільової аудиторії, сильних і слабких сторін конкурентів та урахуванням категорійних трендів відіграє надважливу роль у просуванні бренду у соцмережах. Проте мова сьогодні піде не про обов’язкові складові стратегії, а про речі, на які варто звертати увагу, щоб зробити бренд помітним у соцмережах і покращити його бізнес-показники.

Якісний крафт

В SMM крафтовий контент – це унікальні фото та відео, що створює команда агентства під конкретний проєкт за допомогою професійної техніки, залученням моделей та унікального реквізиту. Він виглядає набагато дорожче й привабливіше ніж картинки з фотостоків, а ще добре запам'ятовується споживачам. Проте крафтовий контент – це не тільки про красоту, а й про функціональність. За допомогою крафту можна вигідно підкреслити УТП продукту і мотивувати споживачів зробити покупку. А головне – показати продукт реальним.

Наприклад, створюючи крафт для бренду Bonduelle, ми демонструємо продукт так, щоб він викликав бажання неодмінно його спробувати. Для цього ми робимо дизайн максимально реалістичним, таким яким споживачі бачать його на полицях магазинів та супермаркетів.

Також за допомогою композицій з крафту набагато легше показати «близькість» продукції до споживача, наприклад, обігруючи її використання у звичних інтер'єрах і з простими побутовими речами в натюрморті або в знайомих ситуаціях на вулиці. Врешті решт, завдяки крафтовому контенту, бренд може знайти власну візуальну мову зі споживачами, які своєю чергою можуть зробити його лавмаркою у своїй категорії.

Домінуючий колір бренду

Багато брендів приділяють увагу розробці фірмового візуального стилю сторінок, але зазвичай забувають про одну важливу річ – колір постів і сторіс, який диференціює бренд на тлі інших гравців у своїй категорії.

Такий підхід задає високу планку якості контенту, адже команді продакшену потрібно продумати наперед як будуть виглядати продукти та графічні елементи дизайну на фоні основного кольору і в які речі будуть одягнені моделі, якщо дизайн постів передбачає їхню присутність у кадрі. 

До вибору основного кольору треба підходити не менш серйозно, ніж до розробки SMM-стратегії в цілому. Адже колір може не тільки вигідно представити бренд у соцмережах, а й донести до споживачів його характерні риси та особливості.

Наприклад, працюючи з брендом Herbalife Nutrition ми зосередили комунікацію у спільнотах навколо природності та натуральності. Наші дизайнери розробили віжуали, які ніби «дихають» і передають відчуття легкості та чистоти. В них поєдналася велика кількість світлих, практично білих елементів з невеликим вкрапленням справжніх квітів, ягід та фруктів. За основу композиції ми взяли трендовий мінімалізм і світло-зелений колір, який став основним у віжуалах.

Врешті решт, стабільність використання основного світло-зеленого кольору дозволило закріпити цей колір за Herbalife Nutrition у свідомості користувачів і виробити своєрідний розпізнавальний рефлекс.

Контакт зі споживачем

Проте існують випадки, коли дизайн постів і їхній зміст на висоті, а smm не працює. Тоді ми шукаємо причину в контакті бренд-команди з реальними споживачами.

Часом бренд-команда закопується у дослідженнях цільової аудиторії, але ігнорує аналіз профілів наявних підписників спільнот. В результаті портрет споживача набуває фантастичних рис, який не збігається з реальністю. В нашій практиці був такий випадок, коли один алкогольний бренд уявляв свого споживача бізнесменом, який веде вишукане життя й вживає алкоголь для святкування перемог.

Однак, заглибившись у вивчення сторінок підписників ми виявили дуже важливий нюанс: цільова бренду дійсно купувала продукцію бренду для святкування перемог, але це були зовсім не власники великих бізнесів, а звичайні чоловіки середнього віку, які святкували народження дитини, купівлю авто або перемогу улюбленої футбольної команди. Розуміння справжніх інтересів аудиторії допомогло нам сформувати контент-стратегію, що дійсно працювала.

Тож, якщо агентство пропонує переглянути цільову аудиторію або її інтереси, краще наважитись на експеримент і перевірити гіпотезу.

Цінності команди проєкту

За 12 років роботи на комунікаційному ринку ми зрозуміли наскільки важлива зацікавленість команди у створенні контенту. Для цього вона повинна розділяти цінності бренду, з яким працює. Такий підхід позитивно впливає на якість продукту і фінальні результати проєктів. Щоб знайти таку команду на аутсорсі потрібен час, тому компанії звертаються до рекламних агентств, що мають великий і стабільний штат фахівців, із яких можна скласти вмотивовану команду під проєкт.

Наприклад, наша команда дуже любить тварин. Практично у кожного з нас є домашній улюбленець і багато веселих історій, якими ми ділимося один з одним. Тож коли ми підписали партнерство з брендом здорового харчування для собак та котів Royal Canin, наша проактивність у роботі з проєктами іноді зашкалює.

*

Тож, крафтовий контент, виділення головного кольору в контенті, контакт зі споживачами та схожі цінності команди – це чотири важливі моменти, які значно посилюють контент-стратегію і добре позначаються на бізнес-показниках. Доведено сотнями SMM-проєктів New Strategies Group для великих компаній.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода