- Загалом, 43% дорослих зазначають, що вони слідкують за інфлуенсерами, і ця кількість зростає майже до трьох четвертих у Об’єднаних Арабських Еміратах (75%), Індонезії (73%) та Індії (71%).
- Близько одної п’ятої (16%) дорослих слідкують за фуд-блогерами. Серед популярних типів можна також відзначити інфлуенсерів у сфері здоров’я (12%) та знаменитостей (12%).
За даними опитування споживачів, проведеного компанією YouGov, більше двох п’ятих дорослих по всьому світу слідкують за інфлуенсерами в соціальних мережах, серед яких найпопулярнішими виявилися фуд-блогери.
Загалом, 43% дорослих зазначають, що вони слідкують за лідерами думок, і ця кількість зростає майже до трьох четвертих у Об’єднаних Арабських Еміратах (75%), Індонезії (73%) та Індії (71%). Проте менше третини дорослих слідкують за інфлуенсерами у Франції (30%), Сполучених Штатах (29%), Данії (27%), Німеччині (25%) і Великій Британії (22%).
Проте цей показник відрізняється залежно від демографічної групи. Інфлуенсери у сфері ігор виявилися найпопулярнішими серед чоловіків віком 18-34 роки, зокрема за ними слідкують 23%. Водночас серед американських підлітків найпоширенішими стали лідери думок у музиці (38%).
В останні роки маркетинг через агентів впливу отримав значне поширення, і в 2022 році очікується стрімке зростання інвестицій. Аудиторію приваблює унікальний контент, а не надмірно комерціалізована реклама. При цьому мікроблогери можуть досягти успіху, оскільки вони пропонують глибші знання про продукт і мають більш персоналізовані зв’язки. Проте для того, щоб компанія знайшла відгук у серцях клієнтів, необхідно забезпечити тісний взаємозв’язок між брендом і блогером.
Переклад тексту виконало бюро перекладів та локалізації Workogram.
Фото: https://depositphotos.com.
sostav.ua