4G-місія великої Ципи

Улюблений персонаж дітей від 2 до 98 у новій рекламній кампанії Serviceplan 4G від Київстар

Комментарии 1321

Вона повернулася. Така ж кумедна й симпатична, лише побільшала на кілька тонн мімімішності. І поки лелеки невтомно покращують українську демографію, Ципа виконує іншу, не менш важливу місію — приносить нам великі можливості з 4G від Київстар. Пожертвувавши своїми модельними параметрами.

І воно того варте. Адже 4G-інтернет це стрімінг музики та відео у HD-якості, майже миттєве завантаження великих файлів, якісний геймінг. Запустивши зв'язок четвертого покоління, Київстар відкриває нову еру мобільного Інтернету для українців. Еру великих можливостей.

У нашому відеоролику про  4G  від Київстар Ципа не випадково отримує велетенський дзьоб і максимальну концентрацію чарівності. Ми хотіли показати грандіозні можливості 4G-інтернету через близьке та смішне, справжні емоції та атмосферу дива. Адже для цього технології й існують: робити буденне яскравим, а життя — казковим. Для кожного з нас — від 2 до 98.

 video

Kyivstar
Marketing Director — Павло Даніман
Head of Marketing Communications Department — Юрій Чорненький
Brand Manager — Анна Чікалова

Serviceplan Ukraine
Creative Director — Ігор Клименко
Executive Creative Director— Василь Танасійчук
Art Director — Олег Приступа

Account Director — Валентина Василенко

Account Manager — Євгенія Дубовик

Family Production

Director — Грег Франсуа

DOP — Антон Фурса

Executive Producer — Анастасія Буковська

Producers — Олена Бабенко, Ілля Турчанік

Assistant Producer — Сабіна Єрьоменко

1st AD —Денис Швець

Postproduction & Sound:

Terminal FX, Propeller Studio

По материалам пресс-релиза

Обсудить с другими читателями:
Погода