5 головних трендів 2019 у програматику та AI

Із розвитком технологій програматика та штучного інтелекту (AI) конкурентну перевагу все більше визначає якість даних та їх грамотне використання. Саме у цьому напрямку – навколо покращення ефективності, прозорості та доступності для всіх, і слід чекати основних зрушень цьогоріч, вважає Олександр Марусяк, головний менеджер із розвитку бізнесу RTB House в Україні.

Комментарии 1935

Programmatic-реклама та технології AI, на яких базуються новаторські маркетингові рішення, стають все більш затребувані. На що слід звернути увагу, аби залишатися в тренді?

Кількість реклами зменшується, а її ефективність зростає

Клієнти стають все вимогливішими щодо персоналізації реклами. Задовольнити цю потребу дозволяє програматик. Оскільки останнім часом паблішери почали пропонувати весь наявний рекламний інвентар на різних платформах, замість того щоб розміщати його тільки на одній платформі під час аукціону, ефективність процесу торгів зменшилася. Тож актуальною зараз є оптимізація показів на аукціоні. Нещодавно ми розробили рішення, яке має на меті виявляти однакові покази реклами на різних платформах. Застосовувані алгоритми можуть виявляти дублювання ставок та негайно коригувати стратегію їх встановлення. Тож система гарантує, що кожному користувачеві буде показано менше рекламних банерів, але вони будуть персоналізовані відповідно до їхніх потреб.  

Витрати на рекламу оптимізуються під час торгів

Головна мета DSP – закупити рекламні покази за оптимальною ціною. Однак у програматик-закупівлях, де зараз високою популярністю користуються аукціони першої ціни, досягти цього не так легко. З одного боку, механізм ціноутворення забезпечує мінімальні ризики програшу, та разом з тим за результатами такого аукціону треба сплатити ту ціну, яку було запропоновано. Як тут підвищити ефективність витрат? За допомогою алгоритмів, заснованих на глибинному навчанні. Так, практика bid shading – встановлення ставки на рівні нижчому, ніж реальна вартість рекламного показу, дозволяє мінімізувати ймовірність переплати. Цей підхід працює на межі моделей аукціону першої та другої ціни й дозволяє відповідним чином оптимізувати стратегію торгів, коли це необхідно.

    

Зростає попит на спеціалізовані технології у програматику

Прозорість розміщення онлайн-реклами все більше турбує рекламодавців. Одним із основних запропонованих рішень у 2018 стала технологія ads.txt, з якою паблішери могли уповноважувати конкретні компанії на продаж їхнього рекламного інвентарю. Можливим продовженням та доповненням до неї може стати ініціатива ads.cert від IAB Tech.

Механізм аds.cert використовує цифрові підписи на сайті паблішера для перевірки на предмет законності рекламної активності. Деякі шахраї підмінюють такі найбільш цінні параметри, як домен, IP-адреса, вид пристрою або розташування на сторінці, і навмисно змінюють значення. А ads.cert виявляє та блокує подібні маніпуляції згідно з новітніми стандартами боротьби з шахрайством. Як результат, не тільки збільшення прямих прибутків компаній, але й зростання довіри до цифрового маркетингу серед споживачів.

Інновації йдуть у маси у вигляді продуктів

На початку розвитку AI продукти на базі штучного інтелекту створювалися великими технологічними компаніями для внутрішнього використання через те, що вимагали багато часу, великого обсягу даних і коштів. Зі зростанням популярності AI ми спостерігаємо, як компанії починають спеціалізуватися на певних технологіях, адаптувати їх до різних потреб, і не тільки внутрішніх. Саме такий підхід – створення спеціалізованого обладнання для кінцевих користувачів, займатиме провідні позиції на ринку технологій у 2019 році. AI буде доступний в більшій кількості інструментів і послуг, якими користуються пересічні люди щодня. Смартфони, що розпізнають обличчя, камери з AI, які допомагають покращити якість зображення, банери, що представляють персоналізовану пропозицію для індивідуальних користувачів, платформи для прослуховування музики та перегляду фільмів, що формують рекомендації на основі профілів користувачів. Це відбувається вже зараз, і 2019 рік принесе набагато більше подібних змін.     

  

Сучасні технології стають доступнішими для людей як інструмент

Незабаром технології стануть більш доступними не тільки у продуктах, але й для використання людьми, які хочуть з ними працювати. Із зростанням попиту на фахівців для роботи із цими технологіями відкритість компаній зростає. Вони співпрацюють з університетами і створюють спеціалізовані навчальні програми, щоб зацікавлювати молодь роботою з AI. Цей процес розвиватиметься і надалі. Що також цікаво, ви вже можете спробувати створити свій власний AI вдома. Придбавши комплект Google AI, ви можете спробувати себе у програмуванні та розробці AI. Це краще, що можна було придумати, щоб зацікавити людей у AI та показати весь його потенціал.

Найближче майбутнє буде присвячене розробці технологій на основі AI, які робитимуть наше життя набагато простішим і кращим – і не в теорії, а  просто в наших домівках та на робочих місцях.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода