PR Head NGN.agency Ярослав Білодо
- Підготувати та узгодити чіткий медіаплан на місяць, квартал та, бажано, на рік.
- Опублікувати у грудні рекордно велику кількість експертних думок та коментарів своїх спікерів у різних ЗМІ, а також не забути зробити кілька новин у перші робочі дні Нового року.
- Написати всім журналістам, з якими ви працювали весь рік, слова подяки. Це може бути як гарний персоналізований html-лист, так і спецпроєкт вашої команди.
- Не завадить також почистити корпоративну пошту, розібрати купу листів, до яких не доходили руки.
- Мріяти. Мій особистий досвід показує, що це так само важливо, як і всі інші пункти, адже всі найсміливіші бажання і цілі спочатку формуються як мрії.
SMM Head NGN.agency Ната Віннічук
- Переглянути актуальність усіх стратегій брендів, якщо потрібно, то оновити їх.
- Перевірити всі контент-плани на адекватність і наявність всього контенту як на весь грудень, так і на січень.
- Переглянути всі промокампанії, аби зрозуміти, що працює, а що ні під час свят.
- Запланувати увесь погоджений контент, перевірити й запланувати дні публікації Stories.
- Закрити всю роботу 30 грудня і заслужено відпочити усією командою, яка цілий рік класно працювала.
Team Lead NGN.agency Вікторія Стасюк
- Банально, але виписати увесь список робочих справ. Визначити, які потрібно закінчити до Нового року, а які об'єктивно можна перенести на січень, і від цього ніхто не постраждає.
- Підготувати новорічний контент заздалегідь і дотиснути важливі проєкти та угоди до свят.
- Перевірити терміни дії поточних Договорів та завчасно підготувати їх пролонгацію. Переконатися, що всі обіцянки перед клієнтами цього року були успішно виконані й що ви продовжуєте співпрацю наступного року.
- Підбити підсумки року разом із командою: які проєкти були круто реалізовані, а з яких не отримали максимум, де процеси працювали злагоджено, а де давали збій. Подумати, що можна покращити наступного року і поставити собі цілі.
- Не збожеволіти самому і не довести до нестями команду. Перед святами завжди вогняний період, і хочеться встигнути якнайбільше, але важливо вчасно повернутися до першого пункту й згадати список пріоритетів.