5 пунктів, які PR, SMM та Team Lead мусять встигнути зробити до Нового року

Кожен рік закінчується підбиттям підсумків, оцінкою власних зльотів та падінь, здаванням проєктів та складанням планів на наступний рік. До початку 2022-го залишилися лічені дні, а голова вже давно болить про те, як усе встигнути. Ми запитали трьох різних фахівці агенції NGN.agency про п'ять речей, які обов'язково потрібно встигнути зробити до Нового року.

Коментарі 5238

PR Head NGN.agency Ярослав Білодо

  • Підготувати та узгодити чіткий медіаплан на місяць, квартал та, бажано, на рік.
  • Опублікувати у грудні рекордно велику кількість експертних думок та коментарів своїх спікерів у різних ЗМІ, а також не забути зробити кілька новин у перші робочі дні Нового року.
  • Написати всім журналістам, з якими ви працювали весь рік, слова подяки. Це може бути як гарний персоналізований html-лист, так і спецпроєкт вашої команди.
  • Не завадить також почистити корпоративну пошту, розібрати купу листів, до яких не доходили руки.
  • Мріяти. Мій особистий досвід показує, що це так само важливо, як і всі інші пункти, адже всі найсміливіші бажання і цілі спочатку формуються як мрії.

SMM Head NGN.agency Ната Віннічук

  • Переглянути актуальність усіх стратегій брендів, якщо потрібно, то оновити їх.
  • Перевірити всі контент-плани на адекватність і наявність всього контенту як на весь грудень, так і на січень.
  • Переглянути всі промокампанії, аби зрозуміти, що працює, а що ні під час свят.
  • Запланувати увесь погоджений контент, перевірити й запланувати дні публікації Stories.
  • Закрити всю роботу 30 грудня і заслужено відпочити усією командою, яка цілий рік класно працювала.

Team Lead NGN.agency Вікторія Стасюк

  • Банально, але виписати увесь список робочих справ. Визначити, які потрібно закінчити до Нового року, а які об'єктивно можна перенести на січень, і від цього ніхто не постраждає.
  • Підготувати новорічний контент заздалегідь і дотиснути важливі проєкти та угоди до свят.
  • Перевірити терміни дії поточних Договорів та завчасно підготувати їх пролонгацію. Переконатися, що всі обіцянки перед клієнтами цього року були успішно виконані й що ви продовжуєте співпрацю наступного року.
  • Підбити підсумки року разом із командою: які проєкти були круто реалізовані, а з яких не отримали максимум, де процеси працювали злагоджено, а де давали збій. Подумати, що можна покращити наступного року і поставити собі цілі.
  • Не збожеволіти самому і не довести до нестями команду. Перед святами завжди вогняний період, і хочеться встигнути якнайбільше, але важливо вчасно повернутися до першого пункту й згадати список пріоритетів.
Обговорити з іншими читачами:
Погода