57% українських топів не мають балансу “життя-робота”

Українська дослідницька компанія Gradus Research разом із Міжнародоною школою масштабуючого коучінгу Ірини Золотаревич провели опитування серед топ-менеджерів українських компаній: а чи задоволені вони своєю роботою? Ділимось цікавими, іноді вражаючими цифрами статистики, що тримають табличку “успішний успіх”.

Коментарі 3846

84% респондентів пишаються тим, що вони є частиною компанії. 81% усвідомлюють свою цінність. 80% – і це беззаперечно високий показник – можуть проявляти свою суперсилу. Тобто люди на своєму місці, адже вони й справді роблять те, що вміють робити найкраще.

78% вважають, що їх думка враховується при прийнятті важливих рішень, а 72% прекрасно розуміють, чого від них чекають. На тлі цієї майже ідилічної картини рівнем своєї винагороди задоволено менше опитаних – тільки 68% відсотків.  

В той самий час, ті ж самі респонденти зізнались, що планують змінювати роботу – таких маємо 26%. Більше половини, а саме 56%, незадоволені кількістю та якістю зворотного зв'язку від власника бізнесу. 41% незадоволені рівнем свободи своїх дій.

Майже половина – 47% – незадоволені взаємодією та якістю спілкування з власником бізнесу.

І чи не найважливіший показник – 57% не можуть тримати баланс “робота-життя”. Тобто за красивою фоточкою топа, який наче все вміє і знає, маємо людей, що не можуть побудувати вкрай необхідний життєвий баланс.

  • Виявилось, що топ-менеджмент переймається тими самим питаннями, що і їхні підлеглі, – додає Євгенія Близнюк, засновниця та директорка дослідницької компанії Gradus Research. – Наприклад, ми дізнались, що недотримання балансу «робота-життя» найбільш виражене серед жінок та топів, що працюють у компаніях менше трьох років. А рівнем повноважень серед топ-менеджерів значно більше незадоволених у віці від 41 до 60 років.

Автори дослідження виявляють наступну тенденцію, пов'язану із віковим показником: незадоволеність кількістю та якістю зворотного зв'язку від власника бізнесу найбільш виражена серед жінок та топів після 40 років – таких аж 59%. Тим, кому ще не виповнилося сорок, теж незадоволені, але таких на 10% менше. 

  • Незадоволеність керівників тягне за собою нестійкість бізнесу в період змін, – що наразі й відбувається, – каже Ірина Золотаревич, засновниця Міжнародної школи масштабуючого коучінгу. – Після аналізу отриманих нами даних, ми з’ясували три стовпи, на які можна і треба спиратися. Мова йде про гнучку систему управління, партнерство та емоційне здоров'я керівника.

Власникам бізнесів слід звернути увагу на тренди, які показує статистика. Адже від того, як почувається топ-менеджмент компанії, багато в чому залежить клімат у колективі в цілому.

Низькі показники задоволеності, емоційна напруга серед топ-менеджменту в турбулентний період може призвести до небажаних змін головних гравців, як наслідок – додаткового стресу для колективу. Проблеми такого штибу дешевше вчасно діагностувати та виправляти, аніж “в один прекрасний день” констатувати бурхливу ​​кадрову кризу в компанії.

Формат опитування

Опитування  було  проведено Міжнародною школою масштабуючого коучінгу Ірини Золотаревич та дослідницькою  компанією  Gradus  Research  методом самозаповнення анкети в мобільному додатку Gradus. Період проведення поля: липень 2021 року. Розмір вибірки: 102 респонденти.

В досліджені прийняли участь топ-менеджери компаній різних секторів економіки, зокрема: фінанси, банки, юридична діяльність (15%), реклама, ЗМІ, маркетинг, дослідження (11%), програмування, IT (11%), освіта, виховання (11%), рітейл (5%), продукти харчування (5%), агропромисловий комплекс (4%) тощо.

Фото: https://depositphotos.com.

За матеріалами прес-релізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода