6 культурних змін, на які варто зважати маркетологам

Підрозділ культурної розвідки рекламної агенції TBWA\Worldwide під назвою Backslash видав свою доповідь «Межі 2021 року», де виокремленні 40 основних культурних змін, які достатньо масштабні та довготривалі, щоб посприяти майбутньому розвитку бренду.

Комментарии 1141

Чому це важливо?

За даними доповіді, з якою підписники можуть ознайомитись тут, для того, щоб віднайти свій шлях розвитку в сучасному світі, як ніколи важливо витрачати час на спостереження та аналіз макрокультурних змін, що відбуваються у світі і безсумнівно не лише матимуть певний вплив, але й зможуть забезпечити унікальні можливості для бізнесу, промисловості і суспільства.  

Шість змін, пов’язаних з нещодавніми світовими новинами

  • Суперечки щодо людського організму: Рішення щодо того, чи робити щеплення, чи бути вегетаріанцем, чи носити маску, чи мати дітей, більше не можна назвати приватними чи особистими. Тепер вони знаходяться у самісінькому центрі гарячих суперечок суспільства, пов’язаних з протистоянням свободи вибору і соціальної відповідальності.
  • Відновлення коріння: Вподобання споживачів змінюються, і заклик «купувати місцеві товари» – це лише початок.
  • Без зайвих прикрас: Суспільство вже відходить від неможливих стандартів шаблонної краси, суворого професіоналізму та ідеальної картинки життя, і набуває нового, безпринципного ставлення. Прагнення до ідеалу вже відійшло у минуле.
  • Гонитва за стабільністю: Оскільки перехід до чогось «нового» нині має доволі туманні перспективи, а привабливість стартап-культури поступово зникає, компанії почнуть робити новий акцент на стабільності.
  • Відміна протистоянь: рух «Відміна протистоянь» буде сприяти появі здорових, делікатних дебатів, замість публічного осуду, що врешті значно підвищить продуктивність.
  • Любов до здоров’я: Здоров’я і благополуччя нерозривно пов’язані. Нині кожен бренд намагатиметься задовольнити споживачів.    

Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода