Рік тому Bolgrad вийшов з новою комунікаційною платформою. Так всі дізнались, що Болград – вино понад правилами. Це настільки вплинуло на ринок, що бренд помітили не тільки споживачі, але і конкуренти.
Новий виклик – закріпити позицію «вино понад правилами», не втративши актуальність. Бренд мав довести, що готовий порушувати всі-всі правила.
Проблема. Наші люди, буквально всі - дорослі поціновувачі кінематографу; молодь, яка не може витрачати на рекламу більше 6 секунд, поки бій за права ЛГБТ не завершено; та звичайно любителі пива.
Тож як створити цілісну кампанію бренду для еклектичної аудиторії, яку об’єднує лише нелюбов до правил?
Отак.
video
Болград - вино, що дихає
Молодий, вино Болград
Футбол і вино Болград
Перед вживанням сховати номер колишнього!
Зберігай у собі вино Болград
За матеріалами прес-релізу