6 роликів на 3 цільові – це нова кампанія Bolgrad

Розроблено в Міchurin з метою порушення всіх-всіх правил

Комментарии 1339
Рік тому Bolgrad вийшов з новою комунікаційною платформою. Так всі дізнались, що Болград – вино понад правилами. Це настільки вплинуло на ринок, що бренд помітили не тільки споживачі, але і конкуренти.

Новий виклик – закріпити позицію «вино понад правилами», не втративши актуальність. Бренд мав довести, що готовий порушувати всі-всі правила.

Проблема. Наші люди, буквально всі - дорослі поціновувачі кінематографу; молодь, яка не може витрачати на рекламу більше 6 секунд, поки бій за права ЛГБТ не завершено; та звичайно любителі пива.

Тож як створити цілісну кампанію бренду для еклектичної аудиторії, яку об’єднує лише нелюбов до правил? 

Отак. 
 video
 Болград - вино, що дихає
 Молодий, вино Болград
 Футбол і вино Болград
 Перед вживанням сховати номер колишнього!
 Зберігай у собі вино Болград
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода