6 телевізійних міфів, які мають бути спростовані

Стартувало нове десятиліття! Чи ні? Залежить від того, як вам подобаються ваші десятиліття. Хтось вважає що воно закінчилось у 2019, а для когось воно скінчиться 31 грудня 2020. «Яка взагалі різниця?», спитаєте ви, і будете праві. Але 2020 – безумовно, хороший момент для роздумів. І чому б не задуматися про безліч міфів про телебачення та телевізійну рекламу, які все ще крутяться в галузевому дискурсі?

Комментарии 1674

Отже, ось вам зручний посібник, що відповідати, коли люди випадково поширюють нісенітниці про телебачення.

Міф №1: телевізійна реклама – працює лише для створення бренду

ТВ-реклама – безумовно, відмінний інструмент перетворення продуктів на бренди завдяки своєму масштабу та емоційному зв’язку з глядачами. Але ТВ-реклама – це справжній швейцарський ніж. Її лезо для побудови бренду є гострими як бритва, але в ньому також є лупа, штопор та пінцет.

Телевізор ідеально працює на усіх рівнях маркетингової воронки продажів, навіть у нижній частині, забезпечуючи масштабні короткотермінові наслідки та інноваційні рішення, що ґрунтуються на bigdata. Згідно з економетричним аналізом Gain Theory, Wavemaker та Mediacom, у перші два тижні рекламної кампанії 23% продажів забезпечує саме телебачення. Подивіться на кількість онлайн-брендів на ТВ, щоб побачити, наскільки вони цінують ТВ-рекламу – як за вміння будувати бренд, так і за продажі.

Міф №2: телереклама – старомодна

Телевізор сьогодні – на 100% цифровий. Ви можете переглядати його на будь-якому гаджеті, в будь-якому середовищі. При цьому телевізійна реклама легко трансформується в залежності від носія. Неможливо пригадати іншу галузь, яка змінюється швидше за телерекламу.

Розширені рекламні рішення телебачення підживлюються охоче наданими даними від рекламодавців. Bigdata про поведінку споживачів у поєднанні з даними телеперегляду відкривають величезні можливості. Тепер телебачення може перевершити інші медіа за таргетингом, але у високоякісному, безпечному для бренда середовищі. При цьому багаті контекстні інструменти дають рекламодавцям доступ ексклюзивного розміщення: наприклад, будівельні магазини рекламуються в конкретних телевізійних епізодах, присвячених ремонтам.

Міф №3: телереклама це дорого

Це завжди битва ціни з цінністю. Купівля чудового автомобіля замість Таврії може здатися дорогою, але цілком виправданою покупкою. Насправді за допомогою телевізора ви фактично отримуєте більше, ніж платите, тому що рекламодавці платять лише за аудиторію, яку вони придбали, але більшість переглядів телевізорів спільні, тому вони отримують безліч додаткових глядачів (і широке охоплення - це те, що створює бренди). Зворотне, до речі, вірно щодо інтернет-рекламі – там рекламодавці повинні платити за кожний показ, незалежно від того, потрапляють вони в ціль чи ні.

Правда полягає в тому, що телебачення роками має неймовірну цінність. Подивіться на докази: ТВ-реклама відповідає за 71% від загального прибутку, отриманого рекламою (і лише за 54% витрат), з найбільшою ефективністю (ROI в розмірі 4,20 фунтів стерлінгів на 1 фунт вкладений) і при найменшому ризику (британське дослідження Бінета і Філда).

Телевізор іноді страждає, оскільки конкуренти здаються дешевшими. Але часто існує величезний розрив між сприйняттям і реальністю. Візьміть відповідну вартість інтернет-відео та телереклами: на онлайн припадає лише 4% часу, який люди проводять за переглядом відеореклами, але при цьому 26% усіх витрат на відеорекламу. На телебачення припадає 95% перегляду реклами, але лише 70% витрат на рекламу.

Міф №4: Netflix замінить телевізор

Netflix - це телевізор, який просто не пропонує реклами (поки що) або перегляду в реальному часі (поки що).

Так, ніхто не сумнівається у неймовірному зростанні популярності стрімінгових сервісів за підпискою. Але, також, ніхто не повинен недооцінювати стійкість і популярність мовників. У Великобританії на SVOD (стрімінгові відео за підпискою) припадає близько 10% від загальних переглядів відео. Дві третини - на телебачення.

Навіть найбільші шанувальники Netflix також переглядають велику кількість телевізійних програм - вони просто люблять телебачення. Можливо, Netflix варто розглянути можливість додавання прямого ТВ-стрімінгу до свого пакету послуг. Адже деякі потреби краще вирішує відео за запитом, а деякі – лінійне телебачення. Наприклад, відео за запитом ідеально для того щоб зануритись в інший світ. Наприклад, «Гра престолів» чи «Кріпосна». Але відео на вимогу не може задовольнити все те, що робить лінійне телебачення, особливо коли йдеться про соціальні потреби, які є надзвичайно важливими. Наприклад, шоу талантів, реаліті-шоу, чи спорт.

Міф №5: молодь не дивиться телевізор

Так, правда, що молоді люди не дивляться стільки лінійного телебачення, як колись. Але не судіть про їх ставлення до телевізора лише через це.

Перегляд телевізора складає більше половини відео-дієти 16-34-річних, більшість - телевізійне мовлення, і більшість з нього – лінійне телебачення. Але оскільки перегляд нелінійного телебачення постійно зростає, зараз важливо планувати телевізійну рекламу на всіх видах телебачення. Жоден рекламодавець не будує кампанію лише на одному найефективнішому каналі, і до телебачення не слід ставитися інакше.

Міф №6: телевізор призначений лише для великих брендів

Так, бренди часто стають великими на телебаченні, але далеко не завжди починають саме так - понад 1000 рекламодавців на телебаченні в 2018 році витратили на рекламу менше 50 тис. фунтів стерлінгів (даних 2019 року ще немає, але історія буде такою ж). На телебачення у Великобританії припадає більшість рекламних витрат малого бізнесу – приблизно 80%, відповідно до даних клієнтів Data2Decisions.

ТВ-реклама драйвить зростання малого бізнесу, що є цілком передбачуваним після насичення попиту, створеного онлайн-каналами. Телевізор швидко стимулює продажі, різко збільшує клієнтську базу, збільшує довіру та створює славу.

Розквіт передової телевізійної реклами означає, що потрапляти на телебачення стає все простіше рекламодавцям усіх розмірів. Зростання гнучкості телебачення означає, що воно доступне для бізнесу всіх розмірів. Їм просто потрібно бути готовими до зростання.

Перекладено компанією Ocean Media

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie