Чи можна заохотити людей займатись спортом за допомогою реклами?

У здоровому тілі – здоровий дух! Так, напевно, думає 27% населення, яке відвідує спортзали.

Комментарии 904
Існує навіть пряма залежність між частотою занять спортом та станом здоров’я: чим частіше займаєшся спортом, тим краще себе почуваєш! Проте, на жаль, тільки 10% українців відвідує спортзали регулярно (1/3 всіх відвідувачів). Зараз в Україні налічується близько 1,5 тисячі спортивних та фітнес клубів (для порівняння, в США – ~30 тис. клубів, Німеччині - ~8 тис), при цьому близько третини регулярних відвідувачів приходиться на @Sport Life. Цікаво, чи можна заохотити людей займатись спортом за допомогою реклами?

Анна Остапенко, strategic planner в Media First Ukraine, дослідила рекламну активність спортивних клубів України: «В категорію входять близько 300 різних спорт клубів, але, у більшості випадків, їхня активність обмежується декількома бордами чи принтами. 60% всіх витрат на рекламу категорії приходяться на Sport Life, який один з небагатьох, окрім зовнішньої реклами використовує широкий медіа мікс, у тому числі телебачення. Гарною новиною є те, що вже протягом декількох років рекламні інвестиції як Sport Life, так й інших гравців ринку, зростають на 20- 25% щорічно. Інше питання, чи заохочує наявна реклама займатися спортом пересічного українця, адже більшість реклами – суто продуктова. Закордонний досвід показує, що реклама здатна не тільки заохотити, але й надихнути на неможливе. Яскравим прикладом є кількість робіт у категорії «Спорт» на Канському Фестивалі Реклами: у цьому році було нагороджено 46 робіт – максимальна кількість за останні 4 роки!».
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода