62% компаній очікують повернення обсягу продажів на докризовий рівень ще в 2020 році – дослідження Ocean Media

Пом’якшення карантину виводить український бізнес із весняної антивірусної сплячки.

Комментарии 1846

Вже наприкінці травня пожвавлення спостерігалось практично в усіх сферах ділового життя, а на початку червня більшість компаній почали повернення співробітників в офіси. Найбільший продавець прямої телевізійної реклами, компанія Ocean Media, провела нове дослідження стану справ своїх клієнтів, аби з’ясувати, як вони пережили пік карантину, і коли сподіваються відновити докризові обсяги продажів.

Дистанційна робота працівників – нова реальність ділового світу. Більше половини опитаних українських компаній повністю призупиняли допуск працівників в офіс під час карантину. Ще 35% перевели на дистанційний режим роботи більшу частину колективу.

Більшість українських компаній почали повернення працівників в офіс наприкінці травня. Решта планує зробити це в червні. Відтак, негативні прогнози щодо затяжної паузи бізнес-активності в Україні не виправдались.

Криза – не щось нове для української економіки. Найбільш досвідчені менеджери сприймають її лише як виклик для стрімкого удосконалення бізнес-процесів. 13% компаній, які були найбільш мобільними при адаптації, сьогодні, говорячи про ефективність, вже впевнено фіксують кращий стан справ, ніж до карантину. Ще 48% опитаних топ-менеджерів теж відзначають в цілому позитивну динаміку ефективності бізнесу.

Українське суспільство, і особливо її бізнес частина, вкотре показали вміння консолідуватись у кризові періоди. Проявом взаємодопомоги стало масове запровадження програм лояльності для партнерів. Багатьом компаніям це дало змогу вижити. Майже всі клієнти Ocean Media комплексно підійшли й до підтримки кінцевих споживачів своєї продукції – цінові знижки, бонуси та додаткові сервіси були дуже доречними у найважчий період.

Дві третини українських компаній в тій чи іншій формі взяли участь в реалізації соціальних ініціатив: допомога лікарням, забезпечення продуктами вразливих категорій громадян, масштабні інформаційні проекти. При чому 35% з них розробляли координували такі проекти самостійно. При виконанні соціальних програм бізнес виявився на голову ефективнішим, ніж державні органи.

На відміну від інших країн, в Україні держава не впровадила відчутних програм підтримки бізнесу, а заявлені у цьому напрямку проекти не отримали масштабного втілення. Характерно, що абсолютна більшість українських компаній, 82%, при подолання наслідків коронакризи розраховує виключно на власні сили.

Як і очікувалось, травневе пом’якшення карантину не призвело до моментального зростання продажів у більшості компаній. Водночас, 27% з них вже фіксують зростання доходів порівняно з важкими березнем та квітнем.

Низька передбачуваність розвитку пандемії відображується у відповідях клієнтів Ocean Media щодо строків відновлення продажів на докризовий рівень. Те, що більшість очікує цього ще в 2020 році, вказує на обережний оптимізм. 21% опитаних топ-менеджерів розраховує, що їхні компанії оправляться від кризи ще до осені.

sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода