67% рекламодавців планують використовувати аналітику даних для поліпшення споживчого сервісу

Комунікаційна група dentsu Ukraine провела опитування серед представників маркетингових департаментів на тему «Як буде розвиватися бізнес після 2020: Сервіс. Довіра. Технології» – з метою визначення нових тенденцій у комунікації брендів зі споживачами. Ділимося ключовими результатами проекту.

Комментарии 1454

Компанії створюють технологічну екосистему для всебічного дослідження споживача. Локдаун змусив українських рекламодавців глибше аналізувати дані про покупців: 40% стали більше проводити досліджень аудиторії в цілому і 67% опитаних заявили, що планують використовувати аналітику даних для поліпшення споживчого сервісу.

Карантин суттєво повпливав на якість та формат послуг українських компаній: 79% респондентів зазначили, що впровадили нові сервіси – передусім посилили комунікації через діджитал-канали, створили можливість замовлення товарів онлайн та ввели додаткові санітарні норми на підприємствах.

Зміщення споживача в онлайн посприяло тому, що 70% компаній уже збільшили бюджет на діджитал-комунікації, а 92% опитаних стверджують, що збираються наростити частку діджиталу в медіаміксі на 2021 рік.

Бренди взялися за репутацію в мережі та інвестують в інфлюенс-маркетинг. 42% опитаних з тією чи іншою частотою уже проводять дослідження репутації в онлайн-каналах, а 35% збираються розпочати аналізувати її у найближчому майбутньому.

Задля підвищення довіри бренди передусім планують створювати додаткову цінність для аудиторії за допомогою контенту (48%) та залучати інфлюенсерів (27%). Найпопулярнішими соціальними платформами в комунікації зі споживачем є Facebook, Instagram та Youtube, наступного року очікуватиметься ріст інтересу до Telegram та TikTok.

Компанії посилюють довіру споживача за допомогою проектів соціального впливу. Станом на жовтень 2020 року найбільше таких проектів здійснюється у сфері медицини та здоров’я, наступного року, згідно з відповідями респондентів, очікуватиметься ріст у такій сфері, як відповідальне споживання і виробництво.

Половина опитаних планує збільшувати інвестиції в martech. Наразі найбільш використовуваними є martech рішення, пов’язані з управлінням даними, пошуковою рекламою та соціальними медіа. Водночас у найближчому майбутньому передбачається, що рекламодавці будуть експериментувати з інструментами аналітики: дашборди і візуалізація даних, прогнозування і моделювання. За словами респондентів, для впровадження martech перш за все необхідний перерозподіл інвестицій та накопичення необхідної експертизи.

Дата проведення опитування: 31.08.2020-01.10.2020. В дослідженні взяли участь представники маркетингових департаментів компаній-клієнтів dentsu Ukraine в таких сферах, як ритейл, автомобілі, телеком, фінанси, електроніка, логістика, алкогольні напої та інші.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода