69% українців відчувають втому щодня, а 40% - не планують своє майбутнє

Навесні ми з нетерпінням чекаємо, коли сірі пейзажі зміняться на яскраво зелені, починаємо щось планувати і мріяти. Але з її приходом організм після зими наполегливо вимагає турботи. Цього року сезонне погіршення самопочуття і настрою буде спричинено ще й результатами річного перебування в нових умовах коронавірусу, який обійшов весь світ, залишивши свої сліди й на нашій психіці.

Комментарии 1357

Українська дослідницька компанія Gradus Research напочатку року провела дослідження на тему щоденної втоми та з’ясувала, чи вистачає українцям часу на відновлення сил, чи будують вони плани на життя та які емоції відчувають останнім часом.

Час для відпочинку та щоденна втома

Важливим чинником для нормального самопочуття  людини - є достатня кількість відпочинку. Науково доведений факт: порушення сну та його нестача - це прямий шлях до стресів та тривожних станів. Тим не менш, згідно з дослідженням Gradus, майже половина (49%) опитаних респондентів нарікають на недостатність часу для відновлення своїх сил. Більш втомленими, згідно з опитуваннями, є жінки (55% проти 43% серед чоловіків) та люди, віком 25-34 (59%).

69% українців відчувають втому щодня або декілька разів на тиждень.

Плани на життя

Планування у житті звісно не гарантує, що все відбудеться, але, за словами психологів, відсутність планів є знаком того, що життя або тече випадково, або розгортається за планом інших людей. Тому, планування є фактором того, що у людини - позитивний настрій і бажання бути відповідальним за своє життя.

Тож, за результатами Gradus, 44% опитаних українців звикли планувати своє життя, тоді як 40% - не роблять цього. При цьому 40% при плануванні розраховують на короткострокову перспективу (день, тиждень, місяць), несистематичне планування окремих речей здійснюють 31% опитаних, а планування глобальних речей в житті, не прив'язуючись до часу, – ще 20% респондентів.

Коли українці думають про майбутнє, вони найчастіше відчувають: тривогу (32%), оптимізм (28%) та інтерес (25%).

А найпоширенішими емоціями, які відчували українці останнім часом стали: втома (40%), напруженість (30%) та надія (25%).

Дослідження було проведене соціологічною компанією Gradus Research методом самозаповнення анкети в мобільному додатку. Онлайн-панель Gradus відображає структуру населення міст розміром більше 50 000 жителів у віці 18-60 років за статтю, розміром населеного пункту і регіону. Період проведення поля: 29-30 січня 2021 року, розмір вибірки: 1000 респондентів.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода