8 українських проєктів в фіналі MAD STARS

На корейському фестивалі MAD STARS українські роботи пройшли в фінал

Коментарі 976

Міжнародне журі, що складалось з 301 представника з 85 країн, обрало переможців та фіналістів цього року.

Українські агентства також брали участь в конкурсній програмі. Вісім проєктів пройшло до фіналу:

  • SHOTS – Robot Domi – Film,Film Craft,Animation
  • SHOTS – JusanFilm,Film Craft,Art direction/production design
  • SHOTS – IZI identity – Design,Sectors,Finance / Services / Entertainment & Leisure / Travel / Restaurants / Commercial Public Services/Pets
  • Isobar Ukraine – Hidden genocide – Interactive, Use of Interactive, Use of Social
  • Looma – War is closer, that it seems – SPECIAL,Pivot,Sectors,Not-for-profit / Charity/ Government
  • Looma – War is closer, that it seems – PR,Sectors,Not-for-profit / Charity/ Government
  • Saatchi & Saatchi Ukraine – Time-Slowing Watches – Interactive,Interactive Craft,Innovative Use of Technology

MAD STARS — це міжнародний фестиваль маркетингу, реклами та цифрового контенту, який поєднує креативність з передовими технологіями. MAD STARS – нова назва фестивалю AD STARS, який щорічно проводиться останні 14 років та має на меті просування та заохочення креативних ідей та реклами.

“MAD”, що з англійської мови перекладається як “божевільний”, насправді є абревіатурою Marketing, Advertising та Digital. Тож MAD STARS прагне поділитися одночасно рішеннями у сфері маркетингу, реклами та діджиталу, а також найбожевільнішими ідеям, які змінюють світ.

Повний список переможців можна знайти за посиланням.

sostav.ua
Обговорити з іншими читачами:
Погода