Дані комплексного соціологічного дослідження Pace Panel, яке Publicis Groupe Ukraine провела разом із всесвітньо відомою дослідницькою компанією Global Web Index, показали, що аж 82% українців донатили гроші або волонтерили протягом останніх 3 місяців.
Найбільш активними донаторами у грошовому еквіваленті є люди віком 25-34 роки. У той час, як серед людей віком 16-24 найбільше волонтерів. Це цілком зрозуміло, адже наймолодша вікова група представлена, здебільшого, студентами, які ще не встигли побудувати стійке надходження прибутків, та хочуть долучитись до допомоги країні й армії у будь-який спосіб.
Також в Україні відбувся стрибок рівня зацікавленості в благодійності та використання для його здійснення інтернету. У 2022 році 34% українців цікавилися благочинністю, у той час як у 2021 їх було 20%. Серед інших країн високий рівень зацікавленості у благодійності у США (22%) та Великобританії (19%).
Найбільше українці донатять через інтернет (46%) та соцмережі (19%).
У дослідженні взяло участь 2 000 респондентів, що відображають все населення України віком 16-64 роки (крім тимчасово окупованих територій). Це 3 хвиля дослідження, репрезентативна за віком та статтю з широкою географією (як великі, так і маленькі міста), що проводилась онлайн у вересні 2022 року. Перша та друга хвиля відбулись у 2019 та 2020 рр.
Розширена інформація про дослідженя на сайті.
Publicis Groupe Ukraine є найбільш креативною рекламно-комунікаційною групою в Україні*. До складу групи входять агенції: Leo Burnett, MSL, Performics, Publicis, Saatchi&Saatchi, Spark Foundry, Starcom та Zenith.
*за результатами рейтингу ВРК.
За матеріалами пресрелізу