99% опитаних українців, віком від 25 до 34 років, користуються Viber

Результати опитування, що було нещодавно проведене українським агентством з маркетингових досліджень InMind, говорять про те, що Viber — найпопулярніший додаток для обміну повідомленнями в Україні, якому переважно віддає перевагу молодь у сегменті від 25 до 34 років.

Комментарии 1583

В середині 2020 року Rakuten Viber, провідний додаток для вільного та безпечного спілкування онлайн, був визнаний найпопулярнішим додатком для обміну повідомленнями в Україні. Маркетингове дослідження проводило українське дослідницьке агентство InMind* за ініціативою компанії. Згідно з результатами опитування серед міського населення, 97% респондентів користуються Viber, що робить додаток найпопулярнішим на ринку. У віковому сегменті від 25 до 34 років (одному із найбільших сегментів) 99% опитаних користуються додатком. Більшість респондентів стверджує, що користується Viber для спілкування з родиною, сусідами, іншими батьками та для навчання.

Згідно з отриманими результатами дослідженням, Viber популярний як у великих містах з кількістю населення у понад 500 тис. осіб, у тому числі й в Києві, так і у містах з населенням меншим, ніж 500 тис. - 98% та 95% відповідно. Японська комунікаційна платформа стверджує про збільшення кількості випадків використання версії додатку для комп’ютера на 28% у травні у порівнянні з січнем 2020 року. Функціями для групового спілкування у Viber також почали користуватись частіше: середня кількість повідомлень на користувача у групових чатах зросла на 18%, а кількість групових дзвінків на користувача — на 50% за той же період.

Нам дуже важливо бути ближчими до мільйонів наших користувачів в Україні, а також до українців у різних куточках світу, надаючи можливості, які будуть корисними представникам кожного покоління. У 2020 році ми успішно представили багато оновлень. Деякі з них пов’язані із ситуацією з COVID-19, але також є функції, які покращили спілкування людей у всьому світі — групові аудіо- та відеодзвінки, можливість створення GIF та стікерів, мої нотатки, повідомлення, що зникають, тощо. Ми з нетерпінням очікуємо на появу локальних та міжнародних сервісів, які будуть доступними за допомогою чат-ботів, грошових переказів, функцій додатку та державних послуг. Ми активно працюємо над розробкою нових стратегічних партнерств в Україні, які будуть корисними в сучасних умовах життя — починаючи з дистанційної освіти та охорони здоров’я та закінчуючи партнерствами з волонтерськими та неурядовими організаціями”, - ділиться Атанас Райков, старший директор Rakuten Viber в регіоні EEMENA.

Раніше в цьому році Viber був визнаний одним з основних інструментів для онлайн-навчання згідно з результатами опитування, проведеного Службою освітнього омбудсмена — додатком користуються у 94% випадків дистанційного навчання в школі.

Повертаючись до результатів останнього дослідження, проведеного агентством InMind, серед цільової аудиторії віком від 24 до 34 років найпопулярнішим додатком для обміну повідомленнями в червні став Viber - ним користуються 99% опитаних. Друге та третє місце посідають Facebook Messenger і Telegram. WhatsApp та Skype знаходяться у рейтингу нижче — ними користуються менше ніж 50% українців (віком від 25 до 34 років).

Якщо говорити глобально, то у всьому світі за 60 секунд у Viber надсилають 3 мільйони повідомлень, 300 000 стікерів і понад 1,5 мільйона зображень.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie