«А що, якщо…?» - креативна кампанія про втому від війни в Україні

Останнім часом у соцмережах та, іноді, у ЗМІ ширяться думки про те, що світ втомився від війни в Україні, що українські новини стали «токсичними», що світова спільнота втрачає інтерес до подій в Україні.

Коментарі 1179

Тож креативники Leo Burnett Ukraine поставили запитання світу: А ЩО, ЯКЩО світові постаті-символи, що уособлюють собою мир, свободу і гармонію, скажуть «Ми втомилися» і перестануть захищати істинні людські цінності? Що, якщо Статуя Свободи у Нью-Йорку втомиться відстоювати свободу? Ісус Христос втомиться захищати людство? Будда втомиться привносити гармонію у цей світ? Що тоді?

Таке риторичне питання ставить Україна світові сьогодні. Відповідь дає кожен сам собі. На віжуалах всі постаті зображені втомленими, з опущеними руками. Тож ми кажемо: “Keep your hands up for true human values” - «Не опускайте рук за справжні людські цінності».

Щоб поділитись віжуалами у фб, клікайте сюди, у інсті тут, а всі віжуалі у хорошій якості за цим лінком.

Leo Burnett Ukraine входить до складу Publicis Groupe Ukraine, найбільш креативної рекламно-комунікаційної групи в Україні*.

*за результатами рейтингу ВРК

Обговорити з іншими читачами:
Погода