AB InBev Efes Україна покаже людині самопочуття від випитого алкоголю

AB InBev Efes Україна до Дня автомобіліста, 31 жовтня, нагадує водіям про відповідальне споживання за кермом.

Комментарии 1457

«Вже понад 10 років, в партнерстві з Всеукраїнським обєднанням автошкіл, ми реалізовуємо національну програму «Випив? За кермо не сідай!» для скорочення випадків нетверезого водіння. За цей час ми розробили спеціальний блок занять на тему небезпеки поєднання алкоголю та водіння. Також закупили 520 комплектів окулярів Drunk Busters, які імітують стан алкогольного сп’яніння для проведення інтерактивних тренінгів по всій країні. Це дало нам можливість пропагувати неприпустимість кермування автомобілем у нетверезому стані», – розповідає в.о. генерального директора AB InBev Efes Україна Денис Хренов.

Зараз AB InBev Efes Україна закупає нові комплекти окулярів Drunk Busters. Вони будуть відрізнятися лінзами та показувати людині самопочуття від випитого алкоголю від 0,4 до 3,5 проміле і навіть з ефектом нічного бачення.

Окуляри Drunk Busters імітують наслідки порушення, включаючи зниження пильності, сповільнений час реакції, сплутаність, спотворення зору, зміну сприйняття глибини та відстані, погіршення периферичного зору, погані судження та прийняття рішень, а також відсутність м’язової координації. У деяких людей погіршення може виникнути вже після одного напою. Порушення також може бути результатом поєднання алкоголю з рецептурними препаратами. Компанія планує передати окуляри Drunk Busters патрульній поліції, центру підготовки водіїв ЗСУ, Міністерству освіти України та автошколам.

Крім того, AB InBev Efes Україна об’єдналася разом з SOCAR, у рамках соціальної ініціативи «Випив? За кермо не сідай!», щоб залучати водіїв до активації з протидії споживання алкоголю за кермом. Нещодавно компанія розмістила інформаційні відео на кожній АЗК мережі для привернення уваги водіїв до існуючої проблеми нетверезого водіння.

За весь час реалізації ініціативи AB InBev Efes Україна закупила 520 комплектів Drunk Busters для тренінгів по всій країні. До кампанії долучилися більше ніж 470 автошкіл та понад 83 000 людей пройшли навчання з використанням «п’яних» окулярів.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода