«В оновленому дизайні банок пива Velkopopovicky Kozel ми зробили акцент на невеличкому чеському селі Вельке-Поповіце, його мешканцях та кумедних ситуаціях, які там відбуваються, не без участі символу бренда козлика Ольде. Ми віримо, що більш помітний дизайн і кумедні сюжети лімітованої серії банок привернуть до себе ще більше уваги поціновувачів пива», ― говорить Анна Руденко, маркетинг-директор компанії AB InBev Efes Україна.
Початком історії бренда Velkopopovický Kozel вважається 1874 рік, коли пиво було вперше зварене в броварні чеського селища Вельке Поповіце. Тоді ж з'явилася знаменита емблема із зображенням козла ― символу броварні. Відтоді лагер став одним з найпопулярніших чеських сортів пива. За традиційним рецептом, для виготовлення пива використовуються лише чотири інгредієнти: вода, солод, хміль та дріжджі.
Очікується, що лімітована серія банок Velkopopovický Kozel у новому дизайні з'явиться на полицях супермаркетів найближчим часом.