На святкуванні 150-річного ювілею Beck пивоварня проводить експеримент із новітньою технологією – ШІ. Beck's створив перше в світі пиво та маркетингову кампанію, створену за допомогою ШІ — Beck's Autonomous.
Beck's завжди був піонером, придумавши перші зелені пляшки, перші шість упаковок пива і навіть відправивши перші пляшки із захистом від ультрафіолету в космос. Вперше компанія Beck's використала Chat GPT і Midjourney для розробки пива, брендингу та маркетингу.
Завдяки здатності розробляти чудові смаки з блискавичною швидкістю, Beck's дав завдання ШІ розробити ідеальний рецепт. Останнє пиво, створене з мільйонів різних смакових комбінацій, являє собою футуристичну суміш води, солоду, хмелю, дріжджів і п’ятого секретного інгредієнта – ШІ.
Після того, як пиво назвали Beck’s Autonomous, розробили спеціальний логотип і його сучасну тару, Beck’s разом із ШІ підготували всі ресурси для своєї футуристичної кампанії. Він створив зображення та обертове 360-градусне відео контейнера, щоб продемонструвати обмежену серію Beck's Autonomous у всій його красі.
Beck's випускає лише 450 автономних сортів пива обмеженою серією в Німеччині, Італії та Великобританії.
Наступним завданням стало створення рекламної кампанії. Розповсюджуючись у друкованих виданнях, Out of Home та соціальних мережах, технологія штучного інтелекту очолила творчий процес для всіх ресурсів.
Beck's завжди був піонером, придумавши перші зелені пляшки, перші шість упаковок пива і навіть відправивши перші пляшки із захистом від ультрафіолету в космос. Вперше компанія Beck's використала Chat GPT і Midjourney для розробки пива, брендингу та маркетингу.
Завдяки здатності розробляти чудові смаки з блискавичною швидкістю, Beck's дав завдання ШІ розробити ідеальний рецепт. Останнє пиво, створене з мільйонів різних смакових комбінацій, являє собою футуристичну суміш води, солоду, хмелю, дріжджів і п’ятого секретного інгредієнта – ШІ.
Після того, як пиво назвали Beck’s Autonomous, розробили спеціальний логотип і його сучасну тару, Beck’s разом із ШІ підготували всі ресурси для своєї футуристичної кампанії. Він створив зображення та обертове 360-градусне відео контейнера, щоб продемонструвати обмежену серію Beck's Autonomous у всій його красі.
Beck's випускає лише 450 автономних сортів пива обмеженою серією в Німеччині, Італії та Великобританії.
Наступним завданням стало створення рекламної кампанії. Розповсюджуючись у друкованих виданнях, Out of Home та соціальних мережах, технологія штучного інтелекту очолила творчий процес для всіх ресурсів.