Так прийнято, що кожен рік у грудні усі різко починають задаватися питанням, де зустрічати Новий рік. У 2020-му у більшості українців варіанти звелися до власної квартири (або квартири друзів). І на першому місці опинилося інше, не менш важливе питання: «Що будемо пити?»
Виклик для команди Havas Digital Kyiv
Зазвичай до Нового року залишається або півроку, або один день. Тому і подарунки купують в останній момент. Так вийшло і з новорічною кампанією Absolut.
У команди Havas Digital Kyiv було чотири тижні на ідею, захист, реалізацію та запуск затії, головна мета якої - довести українцям, що відповідь на питання, яке їх мучить, очевидна. Міксувати у своєму келиху потрібно якісну горілку Absolut.
Ми вирішили не розповідати, а показувати: соковито, смачно і креативно. Щоб розтануло навіть саме черстве серце, і людині захотілося спробувати коктейль на основі одного зі смаків Absolut.
Реалізація і результат
Havas Digital Kyiv створило відео, де легендарний шейп пляшки Absolut став центром всесвіту, у котру все стікається, а навколо і всередині неї все крутиться, вибухає і міксується.
За допомогою елементів 3D-графіки, motion-дизайну і колажування випустили практично ASMR-ролик, який хочеться дивитися й переглядати. І, звичайно ж, спробувати на смак усі ті емоції, які пережили очі та вуха команди агентства.