Відео під назвою «Синглуярність» відображає історію заснування бренду та відсилає до першої презентації у 2003 році. Тоді засновник і генеральний директор Ентоні Казалена представив зручний і простий продукт - веб-сайт, який створює веб-сайти.
У ролику Драйвер намагається осмислити цей слоган і вирушає у філософську подорож. Там він приходить до пародоксального висновку, що Squarespace, створюючи інші сайти, зробив себе брендом. Таким чином, Squarespace створив сам себе.
Щоб наочно продемонструвати ідею, автори представили глядачеві безліч версій Адама Драйвера. У міру того, як герой слідує по лінії мислення, сама реальність починає розплутуватися, створюючи сингулярність.
У ролику Драйвер намагається осмислити цей слоган і вирушає у філософську подорож. Там він приходить до пародоксального висновку, що Squarespace, створюючи інші сайти, зробив себе брендом. Таким чином, Squarespace створив сам себе.
Щоб наочно продемонструвати ідею, автори представили глядачеві безліч версій Адама Драйвера. У міру того, як герой слідує по лінії мислення, сама реальність починає розплутуватися, створюючи сингулярність.
video