Конкурс ADCE Awards, що в цьому році пройде в 31 раз, буде відкритий до 14 жовтня. Журі, яке складається з провідних креативних директорів та дизайнерів з усієї Європи, зустрінеться на суддівство 30 листопада в Барселоні в приміщенні Design Hub. Анонсування переможців відбудеться 2 грудня.
До конкурсної програми цього року додана нова нагорода Equal Star, що визнає роботи, які сприяють інклюзії, гендерній рівності та боротьбі з усіма формами дискримінації. Нагорода спрямована на відзначення креативності, яка долає стереотипи.
Подібно до інших спеціальних нагород ADCE (European Star-Johannes Newrkla, Genius Loci та Green Star), Equal Star буде присуджена проєкту незалежно від категорії, в яку він буде поданий. Це може бути комерційний або соціальний проєкт, але він має мати реальний вплив на суспільство та бути проєктом, який буде зрозумілим усій Європі.
ADCE Awards — це єдина система нагород, яка об’єднує найкращі європейські роботи, відзначені нагородами в рамках одного конкурсу. Через це участь у конкурсі ADCE Awards надається виключно роботам, які були визнані на національному рівні. Переможці змагань національних клубів, афілійованих ADCE, мають право брати участь на вигідних умовах: безкоштовні подачі для золотих переможців та спеціальні умов для срібних, бронзових переможців та фіналістів.
В зв'язку з повномасштабний вторгненням росії національний конкурс ADC*UA Awards 2022 не проводився. Тому український клуб ADC*UA та Всеукраїнська рекламна коаліція домовились з оргкомітетом, що саме в 2022 році КМФР буде зараховуватися як конкурс національного відбору та українські переможці та фіналісти КМФР 2022 зможуть взяти участь в ADC*E Awards 2022 безкоштовно. Таким чином українські креатори не втрачають рік і, незважаючи ні на що, продовжують брати участь в активностях європейської креативної індустрії.
Розробити комунікаційну кампанію для конкурсу ADCE Awards 2022 запросили українські агентства. Переможцем пітчу стало агентство Leo Burnett Ukraine, яке втілили свою пропозицію «Великі ідеї об’єднують Європу» в цьогорічну кампанію конкурсу.
Про Art Directors Club of Europe
ADCE — це платформа, яка дозволяє креативній спільноті об’єднуватися, взаємодіяти, розвиватися, досліджувати, популяризувати та відзначати креативність як підхід з багатьма рішенями. ADCE об’єднує креативних людей у Європі та за її межами через щорічні нагороди, заходи, освітні програми та публікації. Визнаний як авторитетний голос на міжнародному рівні, ADCE відзначає найкращі роботи з реклами та дизайну в Європі та презентує це на глобальний рівень. ADCE вірить, що, будучи різноманітною та пов’язаною європейською креативною спільнотою, може допомогти вирішенню складних проблем.
Art Directors Club of Europe (ADCE) — некомерційна асоціація зі штаб-квартирою в Барселоні. До її складу входять 22 професійних клуби та асоціації графічного дизайну і реклами з 21 країни Європи: Австрії, Болгарії, Великобританії, Грузії, Естонії, Ірландії, Ісландії, Іспанії, Італії, Кіпру, Латвії, Литви, Німеччини, Португалії, Румунії, Словаччини, Словенії, України, Фінляндії, Чехії та Швейцарії.
Заснований в 1990 році, клуб ADCE прагне сприяти досконалості в графічному дизайні та рекламній креативності в масштабах Європи. Асоціація представляє понад 7000 професіоналів у цій галузі та нагороджує найкращі роботи, які реалізовані на локальному рівні. Поточний президент — Alexander Schill, Global Chief Creative Officer, Serviceplan Group.