Співачка Адель запускає власний бренд. Компанія Melted Stone днями подала заявку на використання «1, 2, Free» як товарний знак у США після схвалення у Великій Британії. У додатку перераховано низку предметів, які продаватимуться під цим найменуванням, найбільший акцент зроблено на «предметах спідньої білизни», пише The Sun.
Крім цього, у переліку вказані годинники, головні убори, сумки, рюкзаки, гаманці та брелоки. Втім, жодних офіційних підтверджень цієї інформації від самої Адель чи її представників поки що не було.
Джерело пояснило у бесіді з журналістами Daily Mail: «Адель збирається продавати великий список товарів під своїм брендом. І все це зірка планує розвивати в Америці, де має найвищий рівень популярності».
Крім цього, у переліку вказані годинники, головні убори, сумки, рюкзаки, гаманці та брелоки. Втім, жодних офіційних підтверджень цієї інформації від самої Адель чи її представників поки що не було.
Джерело пояснило у бесіді з журналістами Daily Mail: «Адель збирається продавати великий список товарів під своїм брендом. І все це зірка планує розвивати в Америці, де має найвищий рівень популярності».