Адель запускає власний бренд спідньої білизни

Він отримав назву 1, 2, Free

Коментарі 841
Співачка Адель запускає власний бренд. Компанія Melted Stone днями подала заявку на використання «1, 2, Free» як товарний знак у США після схвалення у Великій Британії. У додатку перераховано низку предметів, які продаватимуться під цим найменуванням, найбільший акцент зроблено на «предметах спідньої білизни», пише The Sun.

Крім цього, у переліку вказані годинники, головні убори, сумки, рюкзаки, гаманці та брелоки. Втім, жодних офіційних підтверджень цієї інформації від самої Адель чи її представників поки що не було.

Джерело пояснило у бесіді з журналістами Daily Mail: «Адель збирається продавати великий список товарів під своїм брендом. І все це зірка планує розвивати в Америці, де має найвищий рівень популярності».
Обговорити з іншими читачами:
Погода