adidas надихає світ побачити нові можливості

Бренд представляє серію глобальних роликів до бренд-кампанії Impossible is nothing («Неможливе можливо»)

Комментарии 1479

adidas представляє еволюцію бренд-філософії Impossible Is Nothing («Неможливе можливо»). ПОБАЧИТИ МОЖЛИВОСТІ — як сказано в сміливих відеороликах — це бунтарський оптимізм, заснований на прагненні adidas через спорт змінювати життя людей на краще.

Сюжет у документальному стилі домашніх зйомок розкриває раніше невідомі факти з життя найвідоміших людей у світі. Історії проілюстровані архівними кадрами і розказані друзями і знайомими спортсменів.

Для adidas «Неможливе можливо» — це спосіб розширити межі мислення в світі, в якому інші бачать тільки неможливе. Це бренд-філософія, яку поділяє спільнота adidas і його партнери. Щоб розкрити суть даної ідеї, бренд запускає найамбіціознішу серію відеороликів на сьогоднішній день.

У серії відеороликів відображені раніше невідомі факти з життя героїв, які поділилися історіями про спорт і культуру, демонструючи, як їх дії і віра в оптимізм сформували їх життя. Герої також розповіли про те, як уявляли своє майбутнє, які можливості бачили перед собою і як втілювали їх в життя. Мета цієї кампанії — надихнути людей побачити і реалізувати свої власні можливості після перегляду серії історій, які демонструють як багато чого можна досягти, якщо вірити в оптимізм і слідувати за своїми бажаннями і прагненнями не оглядаючись на сумніви і чужу думку.

Бейонсе запросила всіх знайти свій голос і використовувати її платформу для вираження особливостей кожного. Сія Колісі, перший чорношкірий капітан збірної ПАР з регбі, побачив можливість і привів свою команду до перемоги на чемпіонаті світу з регбі 2019, який проходив в Японії. Приклад Колісі довів, що спортивні змагання не обмежуються тим, що відбувається на полі: перемога національної збірної не тільки вплинула на уболівальників, але і згуртувала всіх жителів країни.

Тіффані Абреу, перша жінка-трансгендер, яка взяла участь у чемпіонаті Бразилії з волейболу, побачила можливість знову повернутися у великий спорт після п'ятирічної перерви. Тіффані надихнула багатьох людей прийняти себе і, розкривши власну індивідуальність, щиро і відважно показати її світу.

Серія відеороликів досліджує, як філософія бренду втілюється в інноваційному дизайні — від створених для світових рекордів бігових кросівок, таких як модель Adizero Adios Pro, до політики сталого розвитку, яка реалізується спільно з генеральним директором компанії Parley Сірілл Гучем і спрямована на скорочення пластикових відходів.

Impossible is Nothing («Неможливе можливо») відображає стратегію adidas, представлену в березні 2021 року і зосереджену на створенні кращого майбутнього для спорту за рахунок фокусу на сталий розвиток, інновації, а також розвитку інклюзивного світу:

        - Дотримуючись політики сталого розвитку, adidas прийняв на себе зобов'язання повністю відмовитися від використання первинного поліестеру на користь переробленого у всіх продуктах бренду до 2024 року.

        - adidas вірить у здатність спорту об'єднувати людей і прагне зробити індустрію відкритою для слабо репрезентованих спільнот. Бренд продовжує контракт з Лігою чемпіонів УЄФА, в тому числі з Чемпіонатом Європи з футболу та Лігою чемпіонів серед жінок.

       - adidas продовжує створювати по-справжньому інноваційні продукти і сприяти розвитку технологій: бренд представить нову технологію 3D-друку проміжної підошви — 4D4WD, а також продукти, створені спільно з компанією Allbirds.

Прем'єра відеороликів відбулася в квітні в Instagram акаунті @adidasukraine і акаунтах амбасадорів бренду, нові історії будуть виходити протягом весни і літа.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода