adidas відкриває нові можливості для жінок у спорті у рамках кампанії «Impossible is Nothing»

adidas починає наступний розділ кампанії «Impossible is Nothing» і представляє нові моделі, створені змінювати звичне уявлення про спортивний одяг.

Коментарі 2691

Колекція спортивних бра adidas створена спільно з провідними жінками-спортсменками, а також за участю команди вчених, які вивчили вплив правильної підтримки грудей на здоров'я та результати у спорті. Згідно з дослідженням adidas та Портсмутського університету, неправильно підібрані бра здатні викликати небезпечні розтягнення шкіри, а також зміщення грудей під час інтенсивних фізичних навантажень. Бра будуть представлені в трьох основних лінійках: STUDIO для тренувань легкої та середньої інтенсивності, TRAIN для занять середньої інтенсивності, а також RUN — для кардіотренувань та бігу.

Моделі виготовлені з дихаючого матеріалу з технологією AEROREADY. Спеціальна конструкція дозволяє регулювати посадку, рівномірно розподіляючи навантаження, а гладкі внутрішні шви запобігають натиранню.

Героїнями локальної кампанії стали каратистка Анжеліка Терлюга, веслувальниця-каноїстка Людмила Лузан та фехтувальниця на візках Наталія Морквич.

До нової колекції adidas увійшли силуети спортивних бра, що дозволяють підібрати модель залежно від індивідуальних потреб та типів навантаження. 

В рамках кампанії «Impossible is Nothing» adidas представить відео «I'm Possible», яке буде доступне з 14 лютого на сторінці instagram.com/adidasukraine.

За матеріалами прес-релізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода