Admixer Advertising та Perekhid Outdoor додали нових можливостей DOOH-рекламі

У 2021 році DOOH (digital out of home) була визнана категорією реклами із найшвидшими темпами зростання в Україні.

Коментарі 1572

Така реклама не лише підвищує впізнаваність бренду, але й доповнює рекламні кампанії бренду в інших каналах комунікації. Через це ми стаємо свідками все нових й нових інтеграцій операторів площин з технологічними партнерами не тільки у світі, а й в Україні.

Остання така інтеграція відбулась влітку 2022 року. Perekhid Outdoor та Admixer Advertising, розширили можливості закупівлі DOOH-реклами, додавши нові цифрові площини в Києві та, що особливо важливо, дві додаткові моделі медіабаїнгу.

«Такі колаборації відкривають нові горизонти як для нас, так і для рекламодавців. По-перше, розміщення DOOH-реклами сьогодні таке ж просте, як і розміщення будь-якої іншої онлайн-реклами. По-друге, робочий кабінет DSP дає можливість отримати верифікацію показів та підтвердження факту розміщення реклами за допомогою 3rd-party інструментів. І це вже не кажучи про можливість позбутися працемістких фотозвітів», - Володимир Горшков, CCO Admixer Advertising.

Що це означає?

Історично гарантована покупка була єдиним способом закупівлі зовнішньої цифрової реклами. За цією моделлю, рекламодавець сплачував певну фіксовану вартість і отримував очікувані, гарантовані покази реклами на DOOH-конструкціях на місяць. Але при стандартному розміщенні неможливо було впливати на час розміщення або період.

Через це кілька місяців тому були додані ще дві моделі закупівлі зі зручнішими можливостями налаштування: гнучка гарантована та аукціонна покупка.

Аукціонна покупка. Попри незаперечні переваги гарантованої закупівлі реклами, сьогодні горизонт планування багатьох компаній значно звузився. Тому цього року Admixer Advertising додали в робочий кабінет можливість аукціонної закупівлі, із гнучкішими можливостями налаштування DOOH-кампаній.

Таким чином, тепер стала доступна оптимізація ціни в залежності від попиту на окрему площину або тайм-слот у рамках аукціону. Крім цього, в аукціонній закупівлі можна налаштовувати короткострокові кампанії, хоч на кілька днів. При цьому звичайно, немає гарантії в тому, що ціновий аукціон буде виграний, бо все залежить від попиту та інших ставок.

Гнучка гарантована покупка. Цей вид закупівлі реклами з’явився в результаті поєднання гарантованої та аукціонної  моделей. Такий вид медіабаїнгу наділений перевагами обох попередніх моделей: гнучке налаштування, можливість як короткострокових, так і довгострокових розміщень та високий пріоритет присутності при якому виходи реклами є гарантованими на відміну від аукціонної моделі.

«З моменту появи DOOH в Україні, всі оператори мріяли почати продаж DOOH як диджитал. Проте наразі весь DOOH інвентар продається як звичайні площини, так само як і все інше останні 30 років. Завдяки співпраці з Admixer Advertising, Perekhid Outdoor першим в Україні починає надавати рекламодавцям можливість робити смарт-розміщення на цифрових носіях зовнішньої реклами. Те, що вчора здавалось нереальним, як наприклад поєднати в одному міксі відеорекламу і DOOH, тепер буденність», - Андрій Безпалий, Директор Perekhid Outdoor.

Рекламна агенція Posterscope Ukraine (входить у комунікаційну групу dentsu) разом з їх рекламодавцями стали першими, хто скористався новими моделями закупівлі та підсилили свої рекламні прояви DOOH-рекламою.

«Можливість робити DOOH кампанії оперативними у запуску, з гнучкими періодами трансляції та з персоналізованими повідомленнями — це той досвід, що вже певний час з успіхом використовують наші колеги по мережі Posterscope у світі. Наразі це можливо в Україні, і ми вже маємо успішні подібні реалізовані кейси. Смарт-розміщення DOOH на конструкціях Perekhid Outdoor, з використанням Admixer. DSP — це невідворотне майбутнє цифрової зовнішньої реклами, яке ми наближуємо разом з колегами», - Олена Петрук, Buying Director Posterscope Ukraine.

Ключові моменти 

  • DOOH – категорія реклами із найбільшими показниками росту
  • Наразі в Україні, а особливо в великих містах, є достатньо цифрових зовнішніх носіїв, що робить DOOH-рекламу впливовою частиною маркетинг-міксу
  • Запускати DOOH рекламу з кабінету DSP так само просто, як і будь-яку банерну рекламу
  • Наразі закуповувати DOOH рекламу на екранах Perekhid Outdoor можна трьома способами: гарантована ставка, аукціон, гнучка гарантована ставка.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода