Adsapience очолить Олександр Катков

Після завершення трирічного контракту Юлія Голота залишає посаду керівниці activation power house Adsapience. Новим СЕО агенції стане Олександр Катков.

Комментарии 1517

Коментує керуюча партнерка Adsapience Наталія Боярчук: «Ми вдячні Юлії за цей багатий на події та здобуття період. Бізнес не тільки встояв в нелегкі часи, але й посилив свої лідерські позиції. Ми вийшли на новий якісний рівень креативної складової продукту, зміцнили команду, розширили роботу з існуючими клієнтами та отримали нових. Юлія ініціювала низку внутрішніх змін, що підвищили ефективність та контрольованість процесів і має позитивний вплив на якість нашого сервісу».  

Юлія Голота: «Я вихована на всесвіті Die hard і керуюсь правилом скаутів “залишай по собі місце не гірше ніж до тебе”, тому дякую всім — команді і клієнтам — за удачу зробити саме так. Бажаю команді Adsapience драйву та легкості». 

Директор з розвитку бізнесу та інновацій Adsapience Олег Бертуш, як вимагає посада, дивиться у майбутнє: «Щороку ми розвиваємося і зростаємо, і 2022 рік не стане виключенням. Ключовим для нашого бізнесу є продукт. Ми впевнені, що новий СЕО привнесе нову експертизу і зробить Adsapience ще успішнішим».

Олександр Катков працює у рекламі з 2003 року. Він відомий як комунікаційний експерт з різноманітним досвідом і надихаючий лідер. 

«За цей довгий термін я був і копірайтером, і співвласником агентства, і стратегом, маю як управлінський, так і функціональний досвід у різних комунікаційних дисциплінах. Це створює певну 3D картинку “як усе має бути”. Напрацьоване і відрефлексоване, включаючи помилки та перемоги, я застосую зараз, щоб допомогти бізнесу стати ще привабливішим».

Пріоритетними задачами нового керівника будуть розвиток продукту у бік 360-градусних активацій, побудованих на стратегічному осмисленні брендів та споживацького досвіду, а також розвиток команди й подальша розбудова агентства, як найкращого партнера та роботодавця. 

До цього Олександр Катков працював стратегічним директором BBDO Ukraine, стратегічним директором AGAMA communications, операційним директором YARCHE.  Є викладачем The Chartered Institute of Marketing в Україні.

Проекти Adsapience об'єднують стратегію, креатив, діджітал, івенти, продакшн, спонсорство, промо, трейд маркетинг і btl послуги. Перше місце за оборотами згідно рейтингу МАМІ, входить у топ-10 у національному рейтингу креативності. На рахунку агенції численні перемоги на фестивалях з креативності та ефективності (WOW Done, Effie Awards). Серед клієнтів Adsapience Mastercard, Київстар, Borjomi, Lego, Pernod Ricard, Philip Morris Ukraine, Bayer, Carlsberg, ПУМБ, Syngenta, P&G, Red Bull. 

За матеріалами прес-релізу.

Обсудить с другими читателями:
Погода