Агенції Publicis Groupe у Центрально-Східному регіоні Європи отримали 22 Лева на Каннських Левах 2021

Publicis Groupe ЦСЄ отримала 2 Гран-прі, 7 «золот», 5 «срібл» та 8 «бронз»

Комментарии 2049

За підсумками міжнародного креативного фестивалю Каннські Леви 2021, роботи команд Publicis Groupe у Центральній та Східній Європі були відзначені 22 «левами», серед яких – 2 Гран-прі, 7 «золот», 5 «срібл» та 8 «бронз». Переможні кампанії були створені для таких клієнтів як Burger King, Propuesta Civica, Telekom Romania, Hasbro та Kyiv Pride. Кейси створили команди Publicis Romania (у коллаборації з Publicis Spain), Publicis Latvia (разом з Publicis Mexico), Saatchi & Saatchi Ukraine, Leo Burnett Romania та інші.

Через минулорічну відміну фестивалю у зв’язку із пандемією, креативна індустрія вітала повернення Каннських Левів 2021. Це, у свою чергу, забезпечило більший рівень конкурентної боротьби, адже участь брали кейси з обох років. Саме на цьому гіперконкурентному тлі Publicis Groupe ЦСЄ провела свій найуспішніший рік. У найбільш бажаних категоріях Гран-прі регіон представили дві агенції - Publicis Latvia та Publicis Romania, що підтверджує світовий рівень креативності у регіоні. Цього року Publicis Latvia та Saatchi & Saatchi Ukraine досягнули нових віх для своїх країн. Publicis Latvia вперше завоювала Гран-прі, а Saatchi & Saatchi Ukraine стала першою агенцією в Україні, що отримала срібного лева за ідею.  

Коментуючи успіх групи на Каннських Левах 2021, Йорг Ріоммі, Chief Creative Officer Publicis Groupe ЦСЄ, зазначив: «Я неймовірно гордий, щасливий та задоволений такими результатами регіону. Це свідчить про ту гарячу креативну силу, яка нарешті проявляє свій потенціал, а також про командну роботу та міжнаціональну співпрацю й перехресний обмін умів. Це ніколи б не стало можливим без злагоджених та цілеспрямованих зуcиль величезної команди блискучих талантів. Я хочу підкреслити, що це і ваш, і наш успіх водночас, тож пишаймось! Forza ЦСЄ. Уперед і вгору!».

Tomas Lauko, CEO Publicis Groupe ЦСЄ додав: «Такий неймовірний успіх регіональних команд на Каннському фестивалі підтверджує креативний потенціал, який я увесь цей час спостерігав на наших ринках. Тож для мене честь бути частиною цього успіху. Величезна похвала Йоргові та усім нашим командам-переможцям! Це та уся наша пристрасть, тяжка робота, талант і відданість, що забезпечують найкращий креатив для наших клієнтів. Це безумовно неймовірне досягнення, адже цей непростий рік почеленджив кожного із нас. Тож є привід для святкування. І це, без сумніву, тільки початок нових успіхів. Тож далі буде».

Переможці Publicis Groupe ЦСЄ:

  • Moldy Whopper | Burger King, Publicis Romania, Publicis Spain – 1 Гран-прі (категорія Outdoor), 4 золотих лева (Print & Publishing, Outdoor, PR, Film) | 1 «срібло» (Film) | 3 «бронзи» (Industry Craft, Film)
 video

#stillspeakingup | Propuesta Civica A.C. | Publicis Latvia/Publicis Mexico – 1 Гран-прі (Grand Prix For Good) | 3 «золота» (Direct, Social and Influencer, Sustainable Development Goals) | 2 «срібла» (Direct, Social and Influencer) | 3 «бронзи» (Media, 2 PR)

 #StillSpeakingUp: 4 murdered journalists made their voices heard again through their Twitter accounts

Motherland Pride | Kyiv Pride | Saatchi & Saatchi Kiev - 1 «срібло» (Outdoor)

The Online Park | Telekom Romania | Leo Burnett Romania - 1 «бронза» (Media)

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода