Агенція ViViD розказує, як надихнути татусів на активну участь у вихованні дітей

Спеціально до Дня Батька, який святкують в Україні 21 червня, команда креативної агенції ViViD ділиться кейсом соціального проекту «Супер Тато» для організації UNFPA.

Комментарии 1629

З чого все починалося

Усвідомлене батьківство – одна з найбільш складних соціальних проблем в Україні, адже чоловіки проводять із власними дітьми вдвічі менше часу, ніж їхні дружини, та не беруть активної участі у їх вихованні. Так, за даними дослідження UNFPA* (за 2018 рік) середній час, який проводять чоловіки зі своїми дітьми –  22 години на тиждень, в той час як жінки – 49 годин на тиждень. Цим українські родини значно відрізняються від  європейських, де чоловіки проводять більше часу з дітьми, а також значно частіше беруть відпустку по догляду за дитиною.

У той же час, 57% батьків​ використовують телевізор, планшет або інші гаджети, щоб розважити свою дитину, яка насправді прагне спілкування з батьком.

Але міжнародні спеціалісти з виховання та психологи на основі досліджень доводять, що активна участь татусів у вихованні дітей сприяє покращенню стосунків  та гармонії у родині, впевненості та успішності дітей. Діти, яким тати приділяли багато уваги, мають кращі показники успішності в школі та більш розвинені лідерські якості.

UNFPA (ведуча агенція ООН, яка працює у сфері гендерної рівності, репродуктивного здоров'я, розвитку потенціалу молоді)  планували соціальну кампанію з навчання свідомому батьківству. Основним її завданням було не лише навчати  молодих татусів і чоловіків, але і надихнути їх на активну участь у вихованні дітей, залучивши до проведення змістовного дозвілля разом, і забезпечення всебічного розвитку дитини.

Адже кожен тато повинен брати участь у вагітності, кожен тато, нарівні з мамою, має право на відпустку по догляду за дитиною; кожен тато повинен вміти міняти підгузки та поговорити з донькою про критичні дні.

Соціальна кампанія Супер Тато

Команда агенції ViViD розробила креативну ідею кампанії Супер Тато – суть якої полягала в тому, що роль тата в сім’ї– це не що інше, як роль справжнього героя, який володіє супер силою. І з допомогою відомих татусів-інфлюенсерів запропонувала дізнатися в чому ж полягає справжня супер сила Татуся.

Спеціально для кампанії ViViD створила ілюстрованого героя-символа - Супер Тата, якого використовували у соціальних мережах.

ViViD показала незвичне, але сучасне рішення для, зазвичай, консервативних соціальних кампаній. Залучивши відомих татусів-інфлюенсерів та спеціалістів, зняла серію відео, в яких поговорили на теми, що так хвилюють батьків: як надати дитині першу допомогу? Як поговорити з дитиною про секс? Як допомогти дитині вибрати професію? Як не обмежувати дитину гендерними стереотипами? Про культуру інтимної гігієни, тощо. Кожну відео бесіду проводив фахівець у своїй темі. Вони поспілкувалися  із зірковими татусями: Артемом Чапаєм (письменником), Богданом Бутко (захисником ФК “Шахтар), Тарасом Тополею (фронтменом гурту “Антитіла”), Артуром Логаєм (актором та співаком) Андрієм Шабановим (теле та радіо ведучим), Сергієм Цибульским (підприємцем).

 video
 video
 video
 video

Також в рамках кампанії с татусями-інфлюенсерами була проведена фотосесія та розроблені key віжуали з їх основними цитатами про те, в чому насправді супер сила Татуся.

В результаті у проекті прийняли участь 6 зіркових татусів, було знято 26 відеороликів, загальний хронометраж яких склав 206 хвилин, а загальна кількість переглядів перевищила 1 мільйон (1 100 833).

За матеріалами прес-реліза

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода