Агенція CF.Digital розробила мультимедійну платформу з оперативними новинами у столиці Kyiv Media

Новий сайт об’єднав інформаційний портал із актуальними новинами столиці, а також сайти телеканалу «Київ» та «Радіо Київ – 98 FM».

Комментарии 1380
Kyiv Media (kyiv.media), крім контенту телеканалу та радіостанції, наповнюватимуть оперативні новини з першоджерел, а також власна аналітика, інтерв’ю та репортажі про життя міста. На новому порталі доступна теле- та радіотрансляція в режимі онлайн. Сторінки телеканалу та радіостанції оформлені як окремі підсайти за адресами tv.kyiv.media та radio.kyiv.media. На підсайті «Київ ТБ» розміщений архів програм телеканалу та плеєр прямого ефіру. На підсайті «Київ FM», окрім подкастів радіопрограм, є можливість слухати радіостанцію 98FM наживо у фоновому режимі, адже сайт не потребує перезавантаження сторінок завдяки застосуванню сучасного фреймворку Vue.js .

Також платформа працює в адаптивній мобільній версії, а сайт Kyiv Media має AMP версію.

Kyiv Media сповідує принципи соціальної відповідальності. На сьогодні Kyiv Media – єдиний інформаційний портал столиці, який пропонує адаптовану версію порталу для людей з вадами зору. Вона дає можливість збільшити розмір шрифту, змінити колір літер та фону.

«Лейтмотивом процесу веб-розробки стало прагнення забезпечити інструментарій для висвітлення найактуальнішої інформації в найкоротші строки, – коментує керуючий партнер агенції CF.Digital Діана Бессараб. – Ми об’єднали всі три веб-сайти в рамках єдиного цифрового ядра, застосувавши режим «Мультисайт». Таке рішення забезпечує експорт даних з підсайтів «Київ ТБ» та «Київ FM» відразу у стрічку новин Kyiv Media. При цьому адміністратор може перемикатись між веб-сайтами, разово авторизувавшись у системі, що суттєво скорочує час на управління ними. У такий спосіб новини публікуються на сайти, залишаючись гарячими, як пиріжки з печі. Більше того, частина контенту з’являється на платформі в прямому сенсі миттєво, адже ми інтегрували плеєри телевізійного і радіо потоків, а також під’єднали автоматизований вивід записів з YouTube та SoundCloud. Варто також відзначити рекордно короткий термін створення веб-сайтів – 2 місяці, що стало можливим завдяки злагодженій роботі digital-департаменту телеканалу «Київ» і команди веб-розробників CF.Digital».

 «Ми зробили дуже важливий акцент на розвиток всього цифрового, – продовжує очільниця «Радіо Київ – 98 FM» Наталія Лященко. – Наша концепція оновлення київських міських медіа – телеканалу і радіостанції – неможлива без об’єднаної мультимедійної платформи в інтернеті. Столичні медіа мають бути сучасними, модними та впливовими в своєму сегменті. Проникнення інтернету в Києві найвище по Україні. Ми повинні говорити про те, що дійсно цікаво киянам. Тепер у нас є повноцінна мультимедійна платформа для спілкування з нашими глядача та слухачами. Разом з нею ми розвиваємо всі ініш діджитальні напрямки – канал на YouTube, сторінки в Facebook, стежимо за трендами соціальних мереж і пошукових систем. Ми вже ввели принципи мовлення громад в нашу роботу. Інформаційне мовлення повинне мати всі формальні і фактичні ознаки Громадського мовлення. Київські медіа повинні стати хорошим прикладом іншим регіональним радіо і ТБ».

Нагадаємо, агенція CF.Digital спеціалізується на розробці нестандартних автоматизованих digital рішень, автоматизованих e-commerce проектів та проектів для автомобільного бізнесу.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода