На центральних вулицях Києва були встановлені прозорі сітілайти з лаконічним написом «Це справжнє життя». Цей слоган також з'явився на дверях вагонів київського метро.
«Ідея прозорої комунікації народилася з філософії самого фестивалю, — коментує Олександр Тодорчук, співзасновник агенції Gres Todorchuk. — Docudays UA популяризує документальне кіно, де стираються межі між художньою вигадкою і реальністю. Події останнього року показали, що справжнє життя часом захоплює сильніше за будь-яку драму, трилер чи бойовик. Дякуємо агенції Bigmedia та КП «Київський метрополітен» за підтримку фестивалю та розміщення на власних носіях реклами, яку неможливо не помітити. Як і реальне життя, що відбувається просто зараз на наших очах».
Через карантинні обмеження Docudays UA вдруге відбудеться онлайн. 26 березня о 19:00 кожен охочий може приєднатися до церемонії відкриття фестивалю за участі Go_A. А з 27 березня — подивитися понад 100 фільмів в онлайн-кінотеатрі, а також долучитися до дискусій та воркшопів.
За матеріалами прес-релізу