Агенція NCG DIEVO розповіла, як економити час з пельменями «Камон»

У лютому стартувала рекламна кампанія нового продукту пельменів і вареників ТМ «Камон» від Торгового Дому «Левада», стратегію і реалізацію для якої здійснює digital-центричне агентство DIEVO, що входить до рекламно-комунікаційного холдингу NCG (Nostra Communications Group).

Комментарии 1610

Маркетинг-директор ТМ «Водный Мир» і ТД «Левада» Анна Сирінська зазначила:

«Головний драйвер зростання ринку напівфабрикатів – це зміна життєвих пріоритетів населення в напрямку економії часу, визначаючи його як найбільш цінний ресурс. При цьому споживач більше не готовий нашвидкоруч харчуватися макаронами швидкого приготування «зі смаком яловичини» або сухими супами «зі смаком курки». Якщо і швидкий напівфабрикат, то не «зі смаком м'яса», а з м'ясом, і м'яса – побільше!☺ Саме тому такі характеристики, як простота і швидкість приготування, а також натуральні і свіжі інгредієнти, а головне – більше м'яса – стали ключовими в процесі розробки нашої нової лінійки. З урахуванням того, що основним каналом для запуску ми обрали digital, це стратегічне завдання ми довірили нашому партнеру NCG DIEVO, який за тривалий час співпраці не раз знаходив для нас цікаві й ефективні бізнес-рішення».

Пельмені та вареники – продукт, який може стати вибором №1 для покупців, котрі віддають перевагу захопливо проводити вільний час для особистого розвитку замість приготування їжі вдома і виснажливого ​​прибирання опісля, і при цьому хочуть їсти натуральні продукти. Саме тому в основу комунікації лягло повідомлення, що купити і приготувати справжні м'ясні пельмені – це швидко, ненапряжно і смачно.

Серія з анімованих роликів розкладається на типові історії з життя: ігри, гумор, спорт, кар'єра і стосунки. У кожній історії споживач розуміє що він може зробити у вільний час, замість втомливої ​​процедури готування їжі.

 video
 video
 video

Медіаспліт для лонча нової продукції, а також рекламні формати обрані з фокусом на ядро ​​цільової аудиторії – молодих холостяків. Саме тому, крім таких класичних інструментів просування, як аудиторні закупівлі через programmatic-платформи, націлених на вузьку ЦА, або контекстно-медійних інструментів для оптимізації охоплення і підвищення рівня взаємодії з контентом, комплексна програма включає також медійне розміщення в Tik Tok, що тільки віднедавна стало доступним для українських рекламодавців, а також розміщення у додатку для знайомств Tinder.

Спеціально для рекламної кампанії також був створений лендінг www.kamon.top, який розповідає споживачеві про переваги нового бренду і де його можна придбати.

«З огляду на специфіку цільової аудиторії, команда розуміла, що важливо не тільки продумати креативну складову, як, наприклад, знайти класну ідею і повідомлення що спрацюють, але також ефективно використовувати сучасний інструментарій. Тому ми вивчили практику і свіжі кейси провідних міжнародних брендів, які робили кампанії в Tik Tok, врахували це в нашій стратегії і вирішили одними з перших на ринку України використовувати медійні можливості цієї соціальної мережі», – пояснив сміливе рішення агентства DIEVO його CEO та партнер холдингу NCG Іван Кучеренко.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода