Агенція Postmen запустила інтерактивну освітню платформу

Агенція Postmen створила навчальний курс Антибактеріум від «Артеріум», щоб навчити молодих мам правильно користуватися антибіотиками.

Комментарии 1603

Адже якщо неправильно застосовувати антибіотики, вони втратять свою ефективність проти бактерій. Це називається «резистентність до антибіотиків». Такий опір набагато швидше розвивається в дитинстві.

Ще й дослідження показали, що 65% мам використовують препарат нераціонально. Саме тому для фармацевтичної корпорації Arterium, недоцільне використання антибіотиків — це проблема, яку необхідно вирішити.

Головне завдання полягало в тому, щоб навчити молодих мам правильно використовувати антибіотики. Адже іноді, лікуючи дитину, мама може їй нашкодити, сама того не бажаючи.

Команда Postmen створила навчальний курс Антибактеріум від «Артеріум» — інтерактивний гейміфікований серіал. У ньому мами отримують знання та навички, аби стати Супермамами та захистити своїх Супердітей від усіх видів бактерій.

Postmen розробив освітню платформу на якій кожна мама може пройти навчальний курс, побудований з 10 епізодів. В кожній серії відомі інтернет-мами-блогери спілкуються з експертом-педіатром про основні правила, проблеми та корисні поради щодо антибіотиків та їх вживання.

Їхню розмову доповнюють анімаційні персонажі: Супермама, її Супербейбі та 10 видів лиходійних бактерій.

 video

Після перегляду лекцій та проходження тестів, мама отримує спеціальний значок досягнення, який вдосконалює костюм її супергероїні. А, в разі успішного проходження курсу, мама нагороджується почесним сертифікатом та стає Супермамою.

Ця кампанія охопила 800 000 українських мам, 12 000 з них приєдналися до клубу супергероїнь та закінчили онлайн-курс. Жінки значно підвищили свою обізнаність щодо того, як приймати антибіотики, щоб не нашкодити собі та своїй дитині.

Кейс агенції Postmen Антибактеріум від «Артеріум» отримав бронзову нагороду на фестивалі WOW Done Awards.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie