Агенція Postmen зробила ребрендинг Української Біржі Благодійності

Українська Біржа Благодійності запустила платформу dobro.ua. Digital-агенція Postmen зробила редизайн та оновила бренд найбільшої благодійної online-платформи України.

Комментарии 1042

Українська Біржа Благодійності — це міжнародний благодійний фонд, який запустив та підтримує роботу  першої та найбільшої в Україні фандрайзингової платформи, що залучає кошти на різноманітні благодійні, соціальні проекти.

ubb.org.ua стала dobro.ua. з новим неймінгом, логотипом та дизайном сайту.  Все для того, щоб мотивувати українців приєднуватися до благодійних ініціатив та підтримувати лише перевірені фонди та організації.

Новий слоган проекту звучить: світ, де кожен робить добро. В сучасному житті трапляються проблеми, біди, хвороби і невдачі, але на противагу цьому існують дива, небайдужість, щирість та добро, яке завжди перемагає.

Відтепер кожен користувач може запустити власний збір коштів на будь-який з існуючих проектів та фактично має персоніфікований “благодійний фонд у кишені”. Додатково запустилася низка інноваційних сервісів, які допоможуть покращити взаємодію учасників процесу: благодійних організацій, бізнесу,  донорів та отримувачів допомоги. На сайті 24/7 можна відслідковувати хід збору коштів на соціальні проекти у різних сферах життя: від медицини до підтримки ініціатив місцевих громад.

Символом нового логотипу стало динамічне кольорове коло, яке асоціюється з доброю дією кожної людини. В айдентику команда Postmen заклала  палітру кольорів, що символізують напрямки діяльності Біржі Благодійності, а також добрі вчинки, які розфарбовують наш складний світ та роблять життя кращим. Кругла форма якнайкраще візуалізувала місію бренду — формування проактивного, сильного українського суспільства.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie